Професійна підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у процесі педагогічної практик
Abstract
На основі проведеного аналізу літератури з’ясовано мету і завдання педагогічної практики. Відповідно до положень реформи мета педагогічної практики передбачає: створити умови для здобуття студентом, майбутнім дошкільником, достатнього обсягу знань і навичок, необхідних сучасному педагогові; допомогти студентові усвідомити чинники, що впливають на процес викладання (навчання) (діти, типи освітніх установ, культурний контекст, навчальний план, навчальний матеріал, технічні засоби навчання, традиції); здобути практичний досвід в організації та реалізації навчально-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах, на основі власного досвіду та спостереження; ознайомитись з програмами навчання та виховання; створити умови для усвідомлення студентом специфіки професії вихователя та мотивів подальшої роботи в дошкільних навчальних закладах. Обґрунтовано, що вдосконалення підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у процесі педагогічної практики є важливим завданням сучасності.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).