Перевірка дієвості педагогічних умов формування міжкультурної компетентності студентів економічних спеціальностей

Authors

  • А. В. Токарєва

Abstract

У статті узагальнено результати перевірки дієвості запропоно-
ваних педагогічних умов формування міжкультурної компетентності у
студентів економічних спеціальностей. Доведено ефективність за-
стосування запропонованих педагогічних умов у процесі підготовки
студентів до міжкультурної взаємодії. Реалізація визначених педагогіч-
них умов суттєво вплинула на розвиток когнітивного, процесуального,
афективного та особистісного компонентів міжкультурної компетен-
тності. Отримані в результаті педагогічного експерименту дані свід-
чать про позитивний результат цілеспрямованого формування міжку-
льтурної компетентності майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної
діяльності.