Технологія проблемного навчання у підготовці молодших спеціалістів - агротехніків

Authors

  • Н. С. Журавська
  • М. В. Івасик
  • О. Н. Берник

Abstract

В статті розглядається технологія проблемного навчання у
підготовці молодших спеціалістів у аграрних навчальних закладах, при
вивченні спеціальних дисциплін, яка базується на організації навчальної
діяльності зі створенням проблемних ситуацій. Звертається увага на
види проблемного навчання: проблемний виклад навчальної інформації,
створення проблемної ситуації, формування та розв'язання проблеми
самими студентами. Підкреслюється, що технологія проблемного
навчання у підготовці молодших спеціалістів - агротехніків включає в
себе: бачення проблеми, її формування, пошук, спосіб розв'язання,
осмислення нової інформації, отримання та корекція інформації.