Перехід до цифрової парадигми навчання – Освіта 2.0

Authors

  • А. І. Блозва

Abstract

У статті розкрито необхідність переходу до цифрової парадигми
навчання. Впровадження інформатизації і новітніх підходів до навчання на всіх рівнях освіти. Оскільки, сучасна освіта змінилася. Це варто  визнати як доконаний факт. Трансформація відбулася завдяки

інтерактивно-інформаційним технологіям, які надали нові можливості
по передачі та ефективності засвоєння знань. Варто відмити також і
не бажання традиційної освіти, в лиці шкіл, коледжів, університетів
адекватно реагувати на виклики сучасного суспільства. Викладачі
своєю академічністю вбили любе бажання широких мас адекватно
реагувати на ті знання що викладаються у стінах вишів. Варто
говорити про те що, сучасна освіта повинна прямувати саме до
інтеграції у свою структуру саме дистанційного навчання.