Аналіз сучасного стану підготовки фахівців деревообробної галузі до художньо-конструкторської діяльності
Abstract
У статті розглядається поширення функції художників-дизайнерів
та інженерів-конструкторів у процесі художнього конструювання,
зростає їх вплив на виробництво і попит, економіку і культуру. Мова
йде про розвиток художнього конструювання виробів промислового
виробництва через організацію предметного середовища, органічно
пов’язаного з економічними, культурними, матеріально-технічними і
соціальними умовами життєдіяльності суспільства. Світ творчості
нескінченно різноманітний, як різноманітна сама духовна і практична
діяльність. Новаторство і новації – необхідна сторона розвитку та
пізнавальної, теоретичної і перетворюючої, практичної діяльності
людей, розвитку суспільства в цілому. У кінцевому рахунку в основі
творчості і творчої діяльності лежать суспільні потреби, що
виникають у науковому пізнанні й практичної діяльності, вирішення яких
передбачає вихід за межі досягнутого рівня знань або за рамки
існуючого рівня техніки і технології.
Downloads
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).