Зарубіжний досвід виховання у студентів аграрних вищих закладів освіт ціннісного ставлення до сільськогосподарської праці
Abstract
У статті узагальнено досвід виховання ціннісного ставлення до сільськогосподарської праці студентів аграрних вищих закладів освіти. Встановлено, що в зарубіжних країнах основними шляхами виховання ціннісного ставлення до праці у сфері агропромислового комплексу наступні: студенти вмотивовуються до висококваліфікованої сільськогосподарської праці як основної умови свого кар’єрного зросту та добробуту; зміст освіти в аграрних вищих школах прямо та опосередковано впливає на усвідомлення цінності с/г праці; під час практичних занять на виробничих практик на базі аграрних господарств формується ціннісне ставлення до праці в аграрній сфері; залучення студентів до розробки проектів та участі в різноманітних програмах ; створення умов для активної участі студентів в роботі громадських організацій; організації зустрічей з відомими та успішними аграріями.References
Гордієнко Л. О. Громада як один із педагогічних чинників у соціальному вихованні мо-лоді Великої Британії [Текст] / Л. О. Гордієнко // Науковий часопис НПУ ім.М.П. Драгоманова. Серія 11. Соціологія. Соціальна робота. Соціальна Педагогіка. Управління: Зб. наук. праць. – К.: НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2004. - № 1(23). – С. 61-67.
Мовчан Л. В. Професійна підготовка бакалаврів сільського господарства в універси-тетах Австралії: автореф. дис. на здоб. канд. пед. наук за спец. 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти. – Вінниця, 2012. – 20 с.
Сопівник І.В. Теорія і практика виховання моральної відповідальності сільської молоді [Текст] : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / Сопівник Ірина Віталіївна ; Східноукр. нац. ун-т ім. Володимира Даля. – Київ, 2014. – 40 с.
Сопівник Р. В. Зарубіжний досвід виховання моральної відповідальності сільської мо-лоді / Р. В. Сопівник, І. В. Сопівник // Наукові записки Тернопільського національного педа-гогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. – 2014. – № 3. – С. 147-153.
Томашевська-Прядун С. О. Особливості трудового виховання дітей в японській ро-дині // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. – Випуск 121 (ІІ). – С. 186-190.
Червонецька С.С. Виховання в сім’ї моральних якостей дітей молодшого шкільного віку засобами природи у Великій Британії: автореф. на здоб. наук. ст. канд. пед. наук за спец. 13.00.07 – теорія та методика виховання. – Луганськ, 2009. – 21 с.
Чучмій І. І. Підготовка фахівців у системі вищої аграрної освіти у Франції [Електрон-ний ресурс]. – Режим доступу: http://intkonf.org/chuchmiy-ii-pidgotovka-fahivtsiv-u-sistemi-vischoyi-agrarnoyi-osviti-frantsiyi/. – Назва з екрану.
«Школа аграрного лідера» - нові можливості для розвитку аграрного сектору [Елек-тронний ресурс]. – Режим доступу: http://khoda.gov.ua/«shkola-agrarnogo-lіdera»---novі-mozhlivostі-dlja-rozvitku-agrarnogo-sektoru-. – Назва з екрану.
AGRIS MUNDUS - MSC in Sustainable Development in Agriculture (Erasmus Mundus) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://gradstudyabroad.ru/erasmus-mundus/agris-mundus-program. – Назва з екрану.
Шинкарук В.Д. Теорія та історія соціального виховання в зарубіжних країнах / нав-чальний посібник (для студентів напряму підготовки «Соціальна педагогіка») / В.Д. Шинкарук, Р.В. Сопівник, І.В. Сопівник. – К.: ЦП «Компринт», 2015. – 236с.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).