Педагогічні умови реалізації методики виховання валеологічних цінностей дітей-підлітків на основі формування життєвих навичок
Abstract
Стаття присвячена виокремленню педагогічних умов ефективної реалізації методики формування валеологічних цінностей дітей-підлітків на основі формування життєвих навичок, до яких віднесено дві зовнішні умови: управління впровадженням методики виховання валеологічних цінностей на основі життєвих навичок, відбір і формування змісту навчання, та одна внутрішня – усвідомлення потреби у дотриманні здорового способу життя через формування ціннісного ставлення до здоров’я.References
Антонова О.Є. Психолого-педагогічні умови реалізації методики навчання педагогі-чно обдарованих студентів у процесі вивчення дисциплін педагогічного циклу // Сучасні ін-формаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: Зб. наук. пр. – Випуск 17 / Редкол.: І.А. Зязюн (голова) та ін. – Київ – Вінниця: ДОВ "Вінниця", 2008. – С. 254-258.
Бех І.Д. Вибрані наукові праці. Виховання особистості. Том 1. – Чернівці: Бук-рек, 2015 - 840 с.
Біла книга національної освіти України / Акад. пед. наук України; за ред. В. Г. Кре-меня. – К., 2009. – 185 с.
Дурманенко О. Теоретичний аналіз поняття «педагогічні умови» в контексті моніто-рингу виховної роботи у вищому навчальному закладі // Молодь і ринок, №7 (90), 2012. – С. 135-138.
Закон України «Про освіту» / [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145-19.
Коберник Л.О. Роль та місце ціннісних орієнтацій у формуванні особистості / Л.О.Коберник // Наука і освіта // Науково-практичний журнал південного наукового центру АПН України. – Одеса. – 2008. - № 4-5. – С.28- 33.
Манько В. М. Дидактичні умови формування у студентів професійно-пізнавального інтересу до спеціальних дисциплін / В. М. Манько // Соціалізація особистості: зб. наук. пр. Національного педагогічного університету ім. М. Драгоманова. – К. : Логос, 2000. – Вип. 2. – С. 153–161.
Найн А. Я. ?нновации в образовании: монография / А. Я.Найн. - Челябинск: ?ПР МО РФ, 1998. - 288 с.
Нова українська школа. / Проект державного стандарту початкової загальної освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua/tag/nova-ukrainska-shkola
Павлютенков Є.М., Крижко В.В. Основи управління школою. Х.: Вид. група «Основа», 2006. – 176 с.
Сайт Міністерства охорони здоров’я України (http://www.moz.gov.ua/).
Сопівник Р. Курс лекцій з педагогіки (для студентів напряму підготовки «Філо-логія») / Р.В. Сопівник. – К.: ЦП «Компринт», 2014. – 172 с.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).