Фахова передвища освіта: концептуальні засади стандартизації підготовки молодших спеціалістів
Abstract
У статті представлені концептуальні засади стандартизації підготовки молодших спеціалістів. Розглянуті поняття концепції, її мета, етапи, правове та методичне забезпечення, ядро концепції, методологічні підходи (системний та компетентнісний), принципи її розробки (системності; гнучкості; безперервності; індивідуалізації; орієнтації на кінцевий результат) та очікувані результатиReferences
Вишнякова С.М. Профессиональное образование: словарь. Ключевые понятия, термины, актуальная лексика / С.М. Вишнякова. – М.: Н?Ц, 1999. – 538 с.
Каленський, А. А. Концепція розвитку професійно-педагогічної етики у майбутніх викладачів спеціальних дисциплін вищих навчальних закладів природоохоронної та аграрної галузей [Текст] / А. А. Каленський // Вісник Чернігівського держ. пед. ун-ту ім. Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки / гол. ред. Носко М. О. – Чернігів : ЧДПУ–2015. – № 124. – С. 27–31.
Каленський, А. А. Принципи розроблення державних стандартів професійно-технічної освіти з конкретних професій на основі компетентнісного підходу [Текст] / А. А. Каленський // Сучасна наука і освіта: нові реалії і наукові рішення: зб. наук. пр. / за заг. Ред. С.П.Архипової. – Черкаси : ЧНУ імені Богдана Хмельницького. – 2017. – С. 117–120.
Локшина, С. М. Краткий словарь иностранных слов / С. М. Локшина. – 10-е изд., стер. – Москва. : Рус. яз.1988. – 633 с.
Радкевич В.О. Компетентнісний підхід до розроблення державних стандартів професійно-технічної освіти [Текст] / В. О. Радкевич // Проф.-техн. освіта. –2012. – № 3 (56). – С. 8–10.
Рапацевич Е. С. Педагогика: большая современная энциклопедия]/ сост. Е. С. Рапацевич. – Минск: "Современное Слово", 2005. – 720 с.
Советский энциклопедический словарь / гл. ред. А. М. Прохоров. – 4-е изд. – М.: Сов. энцикл., 1989. – 1632 с.
Философия и методология науки: учеб. пособие для студентов высш. учеб. заведений / под ред. В.?. Купцова. – М.: Аспект Пресс, 1996. – 551 с.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).