Особистісно орієнтоване виховання студентів в колективі
Abstract
У статті розкрито особистісно орієнтоване виховання студентів в колективі. Визначено етапи становлення колективу, показано функції колективу, як соціально діючої системи, виокремлено соціально-педагогічні чинники, які впливають на успішність розвитку і становлення студентського колективу. Активізація навчання сприяє успішності студентів, формуванню позитивних інтересів, пізнавальної активності та самостійності, то вона надає їм можливості позитивно ствердитися в навчанні і за допомогою цього посісти гідне місце в колективі.References
Лебеденко С. Виховання у студентському колективі і через колектив (із досвіду роботи Полтавського юридичного інституту) // Витоки педагогічної майстерності. – 2012. – Випуск 9. – С. 125-129.
Вітвицька С.С. Особистісно орієнтоване виховання студентів у вищих навчальних за-кладах освіти // Професійна педагогічна освіта: особистісно орієнтований підхід : монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. – С. 50-78.
Діалектика становлення і розвитку студентського колективу: академічної групи, курсу, факультету, ВНЗ [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.info-library.com.ua/books-text-4047.html
Осипова Т. Ю. Особистісно-орієнтоване виховання як умова професійного розвитку майбутніх учителів [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://scienceandeducation.pdpu.edu.ua/doc/2011/6_2011/52.pdf
Шинкарук В.Д. Виховання особистості в колективі у педагогічній системі А.С. Макаренка / В.Д. Шинкарук // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України / Серія «Педагогіка. Психологія. Філософія». – К.: Міленіум, 2016. – Вип.233. – С. 306-312.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).