Розвиток креативного мислення молодших школярів
Abstract
У статті розглядається теоретичні засади розвитку креативного мислення молодших школярів. Висвітлюється, що розвитку креативності особистості у процесі навчання сприяють властиві молодшим школярам відкритість до всього нового, допитливість, емоційність, цілісність сприйняття, яскрава уява, образність мислення, активне ставлення до дійсності, що їх оточує. Психологами й педагогами визначено не тільки основні етапи розвитку творчого мислення, але й психологічні складові творчої діяльності, які характеризують рівень розвитку творчості на кожній стадії.
References
Станіславчук І. М. Розвиток креативного мислення учнів початкових класів через ви-користання творчих завдань. – Вінниця, 2017 [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://dorobok.edu.vn.ua/article/view/2003
Павленко В.В. Розвиток креативності молодших школярів як педагогічна проблема // Проблеми освіти: Наук-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – Київ, 2015. – Вип. 85. – С. 152-158.
Накладова М.В. Розвиток креативного мислення учнів початкових класів че-рез використання ігрових завдань та інтерактивних технологій [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://chito.in.ua/rozvitok-kreativnogo-mislennya-uchniv-pochatkovih-klasiv-chere.html
Розвиток креативного мислення учнів початкових класів [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://klasnaocinka.com.ua/ru/article/rozvitok-kreativnogo-mislennya-uchniv-pochatkovikh.html
Распопова Т. В. Розвиток креативного мислення учнів молодших класів за допомогою дидактичної гри // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 16-18.– С. 272-274.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).