Модель формування комунікативної культури майбутніх фахівців публічного управління та адміністрування у процесі професійної підготовки
Abstract
Одна з головних ознак розвитку сучасного українського суспільства – формування нової генерації освічених людей – вимагає реалізації нової парадигми системи освіти. Перехід від традиційної освітньої моделі до інноваційної висуває нові вимоги до підготовки майбутніх фахівців різних галузей. Специфіка діяльності фахівців публічного управління та адміністрування полягає в тому, що вирішення професійних завдань здійснюється через комунікативні процеси. Ефективність здійснення цих процесів, і, відповідно, ефективність управлінської діяльності в цілому залежать від рівня комунікативної культури управлінців. У статті запропоновано модель формування комунікативної культури майбутніх фахівців публічного управління та адміністрування у процесі професійної підготовки. Комунікативна культура займає провідне місце у загальнокультурному та професійному становленні особистості, тому формування високого рівня такої культури можна вважати однією з передумов ефективної професійної підготовки майбутніх фахівців публічного управління та адміністрування.
References
Борисюк А. С. До проблеми професійної підготовки фахівця / А. С. Борисюк // Актуальні проблеми психології. Т. Х. – Ч. 5. – К.: Главник, 2008. – С. 50 – 56.
Гончаренко С. У. Педагогічні дослідження : Методологічні поради молодим на-уковцям / С. У. Гон- чаренко. – Київ-Вінниця, 2008. – 278 с.
Дахин А.Н. Педагогическое моделирование: сущность, эффективность и неопре- деленность / А.Н. Дахин // Теория и практика образовательной технологии. – М.: НИ школьных технологий, 2004. – С. 65–93.
Лодатко Є. О. Моделювання освітніх систем в контексті ціннісної орієнтації соціокультурного простору [текст] / Є. О. Лодатко // Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. – Вип. 112. – Черкаси, 2007. – С. 32-40.
Мельник С.В. Моделювання діяльності інноваційного навчального закладу – Школи сприяння здоров’ю / С.В. Мельник // Рідна школа. – 2006. – № 4. – С. 25–29.
Михеев В. ?. Моделирование и методы теории измерений в педагогике [текст]: – 3-е изд., стереотип. / В. ?. Михеев. – М.: КомКнига, 2006. – 200 с.
Словарь-справочник по педагогике [авт.-сост. Мижериков В.А.; под общ. ред. Пидкасистого П.?.]. – М.: ТЦ “Сфера”, 2004. – 448 с.
Шандригось Г. А. Можливості моделювання у професійній підготовці майбутнього вчителя фізичної культури / Г. А. Шандригось. Електронний ресурс. – режим доступу : www.nbuv.gov.ua/portal/ Soc_Gum/Vchdpu/2012_98.../ Shand.pdf
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).