Педагогічні умов виховання ціннісного ставлення до земельних ресурсів студентів аграрних коледжів
Abstract
У статті визначено та обґрунтовано педагогічні умови виховання ціннісного ставлення до земельних ресурсів студентів аграрних коледжів. На основі аналізу педагогічної літератури, використання методу експертної оцінки, встановлено, що найбільш ефективними для виховання даної якості є такі педагогічні умови: передача студентам коледжів знань про цінність земельних ресурсів; формування готовності наставників академічних груп та викладачів до виховання у студентів аграрних коледжів ціннісного ставлення до земельних; вмотивування студентів коледжів до екологобезпечного використання земельних ресурсів у агропромисловому і сільськогосподарському виробництві; залучення студентів коледжів до колективної продуктивної праці на землі.
References
Новий тлумачний словник української мови [Текст] : 42 000 слів: У 4 т.: Для студ. вищих та серед. навч. закл. / уклад. В. Яременко, О. Сліпушко. – К. : Аконіт, 1998. Т.4. 943 с.
Філософський енциклопедичний словник : энциклопедия / НАН України, Ін-т філософії ім. Г. С. Сковороди ; голов. ред. В. І. Шинкарук. - Київ : Абрис, 2002. – 742 с.
Галузевий стандарт вищої освіти України. Освітньо-професійна програма підготовки молодшого спеціаліста. Галузь знань 0901 "Сільське господарство і лісництво". Напрям підготовки. 6.090101 "Агрономія". Спеціальність. 5.09010103 "Виробництво і переробка продукції рослинництва". Кваліфікація. 3212 агротехнік. Видання офіційне. Міністерртсво освіти і науки України. Київ, 2013. – 62 с.
Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України: гол. ред. В.Г. Кремень. – К.: Юрінком Інтер, 2008.- 1040 с.
Макаренко А.С. Коллектив и воспитание личности./ А.С.Макаренко – М.: «Пе-дагогика», 1972. – 333 с.
Робочий навчальний план. Спеціальності 5.09010103 «Виробництво і перероб-ка продукції рослинництва». Форма №-Н 3.01. ВП НУБіП України «Заліщицький аграрний ко-ледж ім. Є. Храпливого». – 2016.
Типова програма практик підготовки фахівців ОКР «Молодший спеціаліст» спеціальності 201 «Агрономія» (зо ОПП «Виробництво і переробка продукції рослинництва» в аграрних вищих навчальних закладах) Міністерство освіти і науки України Державна уста-нова «Науково-методичний інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності вищих нав-чальних закладів «Агроосвіта». Рекоментовано науково-методичною радою Науково-методичного центра «Агроосвіта» (протокол від «22» червня 2016 року № 6).
Шинкарук В.Д. Виховання особистості в колективі у педагогічній системі А.С. Макаренка / В.Д. Шинкарук // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і при-родокористування України / Серія «Педагогіка. Психологія. Філософія». – К.: Міленіум, 2016. – Вип.233. – С. 306-312.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).