Теоретичні основ формування педагогічної фаслітації у командирів військових підрозділів

Authors

  • О. С. Предиткевич Khmelnytskyi National University image/svg+xml

Abstract

Обґрунтовано теоретичні основи педагогічної фасилітації командирів військових підрозділів. Встановлено, що основу педагогічної фасилітації утворює перетворювальний і збагачувальний обмін між взаємодіючими сторонами з їх когнітивними, вольовими, емоційно-чуттєвими, ціннісними, духовно-моральними потенціалами, практичним досвідом і відносинами. Виділено когнітивні, вольові, емоційно-чуттєві, поведінкові, аксіологічні, духовно-моральні феномени, які відображають феноменологію особистісного становлення і самозмін військовослужбовців, а також дозволяють визначити цілі педагогічної фасилітації керівного складу.

Author Biography

  • О. С. Предиткевич, Khmelnytskyi National University
    аспірант кафедри соціальної роботи і соціальної педагогіки

Published

2018-07-27