Багатовекторний вплив інтернет-середовища і соціальних мереж на студентів та викладачів університету
Abstract
В статті визначено ступінь багатовекторного впливу Інтернет-середовища та соціальних мереж на навчання, саморозвиток особистості студентів і працю молодих викладачів університету. Проведено аналіз позитивного і негативного впливу Інтерент-середовища і соціальних мереж, визначено час перебування в мережі Інтернет, з'ясовано для чого саме студенти і викладачі використовують Інтернет-мережу, визначено відсоток студентів і викладачів що, зареєстровані ви хоч би в одній соціальній мережі, проаналізовано де користуються соціальними мережами найчастіше (місце), з'ясовано чи впливає довге перебування в Інтернет-мережі та соціальних мережах на якість навчання студентів та працю молодих, досліджено самооцінку впливу Інтернету на успішність праці, саморозвитку студентів і молодих викладачів без допомоги Інтернету, визначено час перебування в мережу Інтернет, визначено мету і основні потреби користування соціальними мережами, узагальнено погляди студентів і молодиз викладачів з приводу того чи рахують вони соціальні мережі всесвітнім злом, наркотиком, «поганою тенденцією» та чи впливає соцсеть на ваші вчинки в реальному житті (покупки, мітинги і так далі), визначено які саме групи цікаві в соціальній мережі.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).