Вплив засобів корпоративної культур на формування ціннісного світогляду особистості в університетах наук про життя і навколишнє середовище
Abstract
У статті на основі аксіологічного підходу розкривається процес формування особистості зануреної у корпоративну культуру університетів наук про життя і навколишнє середовище. Реконструюється етимологія та дається дефініція поняттю «корпоративна культура». Підкреслюється, що особистість засвоює, переводить у внутрішній план надбання корпоративної культури університету, а від так стає її ретранслятором та продукує її нову якість у власній суб’єктивній інтерпретації. Зауважується, що особливе місце у корпоративній культурі університетів наук про життя та навколишнє середовище належить валеоекологічним цінностям (цінності людського здоров’я та живої природи). Проведено аналогії між педагогікою паралельної педагогічної дії А.С.Макаренка та впливом корпоративних цінностей на формування соціально затребуваних психологічних утворень особистості. Підкреслюється роль лідерів (авторитетних керівників) у формуванні корпоративної культури університету.Downloads
Published
2018-07-27
Issue
Section
Article
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).