ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ ТВОРЧОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ЛІСОВОГО І САДОВО-ПАРКОВОГО ГОСПОДАРСТВА В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН
Abstract
У статті означено та проаналізовано педагогічні умови розвитку професійної творчості майбутніх бакалаврів лісового і садово-паркового господарства. Виокремлено й охарактеризовано цілий комплекс творчих методів і форм, які є ефективними під час впровадження педагогічних умов розвитку професійної творчості майбутніх бакалаврів лісового і садово-паркового господарства у процесі вивчення фахових дисциплін.
References
Андреев В.?. Эвристическое программирование учебно- исследовательской дея-тельности / В.?. Андреев. – М. : Высш. шк., 1981. – 240 с.
Білоус В.Т., Горюнова Л.І., Цимбалюк А.В., Цимбалюк С.Я. Основи організації та ме-тодики викладання у вищій школі : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В.Т. Білоус, Л.І. Горюнова, А.В. Цимбалюк, С.Я. Цимбалюк. – Ірпінь : Академія ДПС України, 2001. – 144 с.
Гуцан, Т.Г. Педагогічні умови формування готовності майбутніх вчителів економіки до профільного навчання старшокласників [Електронний ресурс] / Гуцан Тетяна Григорівна. – Режим доступу : http://intkonf.org.
Дерев’янко, О.В. Теоретичні засади формування професійної компетентності / О.В. Дерев’янко, В.І. Тернопільська // Збірник наукових праць № 27. Серія: Сучасні інфор-маційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, тео-рія, досвід, проблеми. – Вінниця, 2011. – С. 523–528.
Ескобедо, Севіль Еміраліївна. Методика формування проектних умінь майбутніх інже-нерів садово-паркового господарства: дис. … кан. пед. наук / С.Е. Ескобедо. – Київ., 2017. – 220с.
Камынина, Т.П. Формирование учебно-проектной деятельности студента в образова-тельном процессе : дисс. … кандидата пед. наук / Камынина Т.П. – Оренбург, 2006. – 200 с.
Малькова, М.О. Формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з девіантними підлітками : дис. … кандидата пед. наук : 13.00.01 / Малько-ва М.О. – Луганськ, 2006. – 252 с.
Манько В.І. Дидактичні умови формування у студентів професійно пізнавального інте-ресу до спеціальних дисциплін / В.М. Манько // Соціалізація особистості : зб. наук. пр. Національного педагогічного університету ім. М. Драгоманова. – К. : Логос, 2000. – Вип. 2. – С.153–161.
Маркова А.К. Формирование мотивации учения / А.К. Маркова, Т.А. Матис, А.Б. Орлов. – М.: Просвищение, 1990. – 192с.
Федорова, О.Ф. Некоторые вопросы активизации учащихся в процессе теоретическо-го и производственного обучения / О.Ф.Федорова. – М. : Высшая школа, 1970. – 301 с.
Полонский В.М. Словарь по образованию и педагогике / В.М. Полонский. – М.: Высш.шк. 2004. – 512с.
Полупан О.В., Виговська С.В. Формування практичних умінь майбутніх фахівців садо-во-паркового господарства у процесі професійної підготовки Національний університет біоресурсів і природокористування України Полупан О.В., Виговська С.В // Науковий вісник національного університету біоресурсів і природакористування України / Серія “Педагогіка. Психологія. Філософія” / Рудкол.: С.М. Ніколаєнко (відп. ред.) та ін. – К.: Міленіум, 2016. – Вип. 240. – …с.
Словарь-справочник по педагогике [Текст] / Автор составитель В.А. Мижериков // Под общ ред. JI. ?. Пидкаситского. – М.: ТЦ Сфера, 2004. – 448с
Prygodii М.А., Byvalkevytch L.M Training of engineers-teachers is to organization of technical creative work of students in context of technological approach (Підготовка інженерів-педагогів до організації технічної творчості студентів у контексті технологічного підходу) // Trendy ve vzdělávání 2013. – agentura GEVAK s. r. o. – Olomouc, 2013. – P. 124-127.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).