Особливості формування дослідницької компетентності у майбутніх маркетологів
Abstract
У статті запропоновано умови, які засвідчують удосконалення форм і методів підготовки студентів при формуванні дослідницької компетентності майбутніх маркетологів. Використання інтерактивних технологій сприяє підвищенню рівня підготовки майбутніх фахівців: студенти краще готуються до занять, беруть активну участь у засвоєнні програмового матеріалу на лабораторних заняттях. Відмічено, що при цьому створюються суб’єкт-суб’єктні відносини між студентом і викладачем, змінюється ставлення студентів до занять. У процесі такої організації навчальної діяльності студенти переконуються у необхідності знань та їх дієвості, навчаються порівнювати, узагальнювати, класифікувати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, висловлювати думки, відстоювати свою точку зору, у них забезпечується успіх у навчанні, формується дослідницька компетентність. Щоб застосовувати новітні технології, викладач сам має добре їх знати, тобто постійно самоудосконалюватися, оволодівати новими методами, прийомами, ідеями, що допоможе йому створювати нові педагогічні технології і впроваджувати їх у навчальний процес.
References
Євтух М.Б. Пріоритети професійної підготовки вчителя в системі університет-ської освіти //Розвиток педагогічної і психологічної наук в Україні 1992-2002. Збірник науко-вих праць до 10-річчя АПН України/Академія педагогічних наук України – Частина 2. – Хар-ків: “ОВС”, 2002. – С. 66-76.
Кремень В.Г. Освіта і наука України шляхи модернізації (Факти, роздуми, перс-пективи). – К.: Грамота, 2003. – 210 с.
Кучай О. В. Використання мультимедійних технологій у підготовці вчителів по-чаткових класів : навчальний посібник. – Черкаси : видавець Чабаненко Ю. А., 2015. – 52 с
Кучай Т. П. Осуществление экологического воспитания учеников – главная мировая проблема // Вектор науки Тольятинского Государственного университета.– 2010.–№2 (2).–С.81-84.
Мазаракі А.А. Модернізація вищої освіти на основі інноваційних технологій// Розвиток педагогічної і психологічної наук в Україні 1992-2002. Збірник наукових праць до 10-річчя АПН України/Академія педагогічних наук України – Частина 2. – Харків: “ОВС”, 2002. – С. 17-28.
Нор Е.Ф. Технология организации групповой учебной деятельности. – Никола-ев, 1998. – 75 с.
Пєхота О.М., Кіктенко А.З., Любарська О.М.та ін. Освітні технології: Навчаль-но-метоодичний посібник// За заг. Ред. О.М.Пєхоти. – К.: А.С.К., 2002. – 255 с.
Підготовка майбутнього вчителя до впровадження педагогічних технологій. Навчальний посібник. За ред.. І.А.Зязюна, О.М.Пєхоти. – К.: А.С.К., 2003. – 240 с.
Пометун О., Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання: теорія, прктика, досвід: методичний посібник. – К.: АПН, 2002. – 136 с.
Сопівник І. Науково-дослідницька робота студентів як складова їхньої профе-сійної компетентності / І. Сопівник // Вісник Книжкової палати. – 2008. – № 11. – С. 23–25.
Шинкарук Л.В. Структурні характеристики національної економіки у контексті міжнародних порівнянь / Структурні зміни та економічний розвиток України // за ред. Л. В. Шинкарук; Ін-тут екон. та прогнозування. – К: ВПЦ «Експрес», 2011. – С. 114–132.
Щербак О.І. Нові технології у професійній підготовці майбутніх фахівців// Роз-виток педагогічної і психологічної наук в Україні 1992-2002. Збірник наукових праць до 10-річчя АПН України/Академія педагогічних наук України – Частина 2. – Харків: “ОВС”, 2002. – С. 171-182.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).