Результат реалізації технології формування соціальної активності старших підлітків у взаємодії школи та громад
Abstract
У статті представлено аналіз результатів контрольного етапу дослідно-експериментальної роботи з упровадження в навчально-виховний процес технології формування соціальної активності в старших підлітків у взаємодії школи та громади. Застосування даної технології призвело до позитивних змін у ставленні підлітків до власного життя й проблем громади, сприяло формуванню в них соціальної активності як інтегративної якості. Що свідчить про те, що процес формування соціальної активності старших підлітків є найбільш результативним і ефективним за умови впровадження в діяльність загальноосвітніх навчальних закладів соціально-педагогічної технології формування у старших підлітків соціальної активності у взаємодії школи та громади.References
Закон України «Про освіту» № 1060-XII від 23 травня 1991 року [Електронний ресурс] / – Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1060-12/page
Указ президента України «Про Національну доктрину розвитку освіти» № 347/2002 від 17 квітня 2002 року [Електронний ресурс] / – Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/347/2002
Наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання y загальноосвітніх навчальних закладах» № 641 від 16 червня 2015 року [Електронний ресурс] / – Режим доступу : http://ru.osvita.ua/legislation/Ser_osv/47154/
Концепції нової української школи. Концептуальні засади реформування середньої школи від 27 жовтня 2016 року [Електронний ресурс] / – Режим доступу : http://mon.gov.ua/202016/12/05/konczepcziya.pdf
Абрамова С. В. Педагогічні умови формування соціальної активності особистості / С. В. Абрамова // Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди «Теорія та методика навчання та виховання» : зб. наук. пр. – 2013. – Випуск 34 – С. 5 – 15.
Абрамова С. В. Психолого-педагогічна діагностика сформованості соціальної активності у старших підлітків / С. В. Абрамова. // Психологія: реальність і перспективи: Збірник наукових праць Рівненського державного гуманітарного університету. – Випуск 4. – Рівне: РДГУ, 2015. – С. 17 – 22.
Абрамова С. В. Сучасні наукові підходи до визначення поняття «соціальна активність особистості» / С. В.Абрамова // Освіта на Луганщині. Науково-методичний журнал. – 2011. – № 2 – С. 128 – 133.
Абрамова С. В. Технология формирования социальной активности учащихся во взаимодействии школы и громады / С. В.Абрамова. // Х Міжнародна конференція «Стратегія якості у промисловості а освіті» (6-13 червня 2014р., Варна, Болгарія): Материали. [Упорядники: Хохлова Т. С., Хохлова В. О., Ступак Ю. Ю.] – Днепропетровськ – Варна, 2014. – С. 10 – 12.
Дубасенюк О. А. Інновації в сучасній освіті // Інновації в освіті: інтеграція науки і практики: збірник науково-методичних праць / О. А. Дубасенюк ; [за заг. ред О. А. Дубасенюк]. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – С. 12 – 28.
Сидоренко Е. В. Методы математической обработки в психологи / Е. В. Сидоренко. – СПб. : Речь, 2000. – 350 с.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).