Дослідницький підхід до організації самостійної робот студентів під час виконання індивідуальних навчально-дослідницьких завдань
Abstract
У статті викладені основні стандарти науково-дослідницького потенціалу в системі професійної підготовки фахівця: обізнаність випускника ВНЗ із сучасною наукою, наявність початкового досвіду пошукової роботи, уміння застосовувати наукові методи для виконання практичних завдань, готовність створювати нові наукові цінності. Визначено сутність понять: дослідницька діяльність, дослідницький підхід, дослідницькі уміння, Визначений необхідний спектр засвоєння знань під час використання дослідницького методу навчання: теоретичне використання знань; оволодіння методами наукового пізнання в процесі пошуку цих методів і застосування їх; формування рис творчої діяльності; розвиток інтересу, потреби в такій діяльності. Описано зміст літньої педагогічної практики, визначенні її мета (полягає у формуванні професійних умінь та особистісних якостей фахівця, що допомагають провадити основі види фахової діяльності; в оволодінні сучасними методами, формами організації та знаряддями праці фахівця; у розвиткові професійних умінь і навичок для ухвалення самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних умовах; у вихованні потреби систематично оновлювати свої знання, вести наукові дослідження і творчо застосовувати отримані знання в практичній діяльності) та зміст завдань.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).