Формування гуманістичної спрямованості майбутніх фахівців
Abstract
З’ясовано, що сучасна система вищої освіти ґрунтується на провідних принципах гуманізації, гуманітаризації та демократизації. Гуманістичну спрямованість педагога трактують як: найголовнішу характеристику педагогічної майстерності; спрямованість особистості педагога становлять ідеали, інтереси, ціннісні орієнтації. Розвитку гуманістичної спрямованості майбутніх фахівців сприяють: гуманізація процесу підготовки, практико-орієнтоване навчання на заняттях з педагогічних дисциплін, вивчення провідного педагогічного досвіду, використання інноваційних методів навчанняReferences
Опольська Марина Вікторівна. Формування гуманістичної спрямованості майбутніх менеджерів-економістів у процесі професійної підготовки // Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук – 13.00.07 – теорія та методика виховання київ – 2009 – 26с.
Учитель Iнна. розвиток гуманістичної спрямованості майбутнього педагога професійного навчання // Науковi записки. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Випуск 9 (ІІІ). – С.70–73.
Мишак О.О. Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля.//Серія «Педагогіка і психологія». – Педагогічні науки. – 2016. № 1(11).– С. 279.
Міняйлова Алевтина Володимирівна. Гуманістичне виховання студентів у навчально-виховному процесі технічних університетів //Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук – 13.00.07 – теорія та методика виховання. –Миколаїв – 2010.– 25с.
Бочаріна Н.О. Формування гуманістичної спрямованості майбутніх соціальних педагогів у процесі особистісно орієнтованого виховання // Збірник наукових праць КПНУ імені Івана Огієнка, Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України/ Проблеми сучасної психології. – 2010. Випуск 10.– С. 53–62.
Сопівник Р.В., Мишак О.О. Модель процесу формування гуманістичної спрямованості майбутнього біотехнолога аграрної галузі // Біоресурси і природокористування. 2014. Вип. 3-4. С.180-187.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).