Психологічні особливості іншомовної підготовки дорослих
Abstract
Проаналізовано розумові процеси засвоєння лексичних одиниць іноземної мови, нейрофізіологічні механізми переходу від сприйняття іншомовної лексики до їх розуміння та вживання в мовленні, причини виникнення «мовної тривожності» та «мовних бар’єрів», що негативно впливають на процес засвоєння іншомовної лексики та шляхи їх подолання.
References
П. П. Блонский, "Развитие представлений в школьном возрасте" : избр. психол. произведения. Москва, Россия: Просвещение, 1964.
Л. В. Вікторова, "Навчання іноземних мов студентів нефілологічних спеціальностей: сучасні підходи, методи та умови", Нові технології навчання: наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, вип. 63, Ч.2, с. 20-28, 2010.
Л. В. Вікторова, О. С. Комарова, "Використання імітаційно-ігрового підходу у процесі вивчення іноземної мови", Вища школа, №9, с. 62-67, 2012.
А. М. Гуржій, Ю. О. Жук, В. П. Волинський, "Засоби навчання" : навчальний посібник для студентів вузів та слухачів підвищення кваліфікації. Київ, Україна: 1997.
Л. С. Выготский, "Мышление и речь". Москва, Россия: Лабиринт, 2001.
А. І. Дьомін, П. Г. Лузан, О. А. Дьомін, "Теоретичні і методичні основи формування вмінь та навичок професійної термінології", Педагогіка і психологія професійної освіти, №3, с. 51-62, 1999.
М. В. Лила, "Врахування особливостей сприймання в засвоєнні лексичних одиниць іноземної мови", Психолінгвістика, № 2, с. 3442, 2008.
Г. К. Лозанов, Суггестология. София, Болгария: 1971.
Г. О. Макаричева, "Нейрофізіологічний аналіз сприйняття емоційно значущих стимулів у людини" : автореф. дис. … канд. біол. наук : спеціальність 03.00.13 «Фізіологія людини і тварин». Сімферополь, Україна: 2010.
В. В. Петрусинский, "Акмеологические основы построения автоматизированных систем интенсивного обучения" : дисс. … д-ра педагог. наук : 19.00.13. Москва, Россия: Российская академия управления, 1994.
C. Haekyung, "Korean elementary esol students` English language anxiety and defense mechanism in the esol and mainstream classes: theoretical and pedagogical implications for tesol" : diss. … Doctor of Philosophy, USA: The Florida State University, 2006.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).