Аналіз підходів до виховання творчої самодіяльності учнів підліткового віку у науковій літературі»
Abstract
На кожному конкретному етапi розвитку суспільства домінують певнi орiєнтири, якi задають напрямок у вирiшеннi проблем виховання поколiння, що пiдростає. Зараз такими орiєнтирами є творчий та естетичний фактори, що визначають основу духовностi людини. Орiєнтацiя на творчiсть – головна умова створення системи гуманістичного виховання, що дозволяє сформувати незалежну, вiльну, яскраву, самобутню особистiсть. У статті проаналізовано наукові роботи видатних педагогів, психологів та філософів, які у своїх працях доводять думку, що навчання не може бути зведене лише до придбання умінь та навичок, воно є засобом для досягнення свого вищого призначення, самоактуалізації та самовираження у творчості. Це підтверджується тим, що творча діяльність особистості допомагає виявленню особистісних якостей, таких як активність, відповідальність, самостійність, творчий підхід до справи, рівень розвитку інтелекту, вміння ясно виражати свої думки, що є характеристикою успішного випускника загальноосвітнього навчального закладу. А також наголошено на важливості ступенів розвитку самодіяльності відповідно до ступенів природного розвитку дитини. В світлі педагогічного знання подається аналіз специфіки творчої самодіяльності учнів, осмислюються поняття «самоактуалізація», «самодіяльність», «активність особистості», «творчість».
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).