Соціально-педагогічна робота з дітьми з синдромом дауна в закладах дошкільної освіт
Abstract
У статті розглянуто характерні психофізіологічні особливості соціальної взаємодії дітей з синдромом Дауна. Охарактеризовано основи та принципи роботи з такими дітьми, висвітлено особливості соціально-педагогічної роботи з дітьми з синдромом Дауна в системі закладів дошкільної освіти.
References
Войтко В.С. Навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами: сучасні підходи: навч.-мет. посібник. Комунальний заклад «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», 2016. 84 с.
Красовська Л.Г. Робота педагогічного колективу з родинами розумово відсталих учнів. Дефектологія. 1986. № 2. С.34.
Мастюкова Є.М. Лікувальна педагогіка: ранній і дошкільний вік: Поради педагогам і батькам з підготовки до навчання дітей з особливими потребами в розвитку. Москва: Владос, 1997. С.173.
Медведєва Т.П. Комплексний розвиток дітей з синдромом Дауна: групові та індивідуальні заняття: методичний посібник. Москва: Благодійний фонд «Даунсайд Ап», 2004. 368 с.
Мішина Г.А. Форми організації корекційно-педагогічної роботи фахівця-дефектолога з родиною, яка виховує дитину раннього віку з порушенням психофізичного розвитку (методичні рекомендації). Дефектологія. 2001. № 1. С.60-65.
Савицький А.М. Особливості раннього розвитку дітей з синдромом Дауна. [online], Режим доступу : http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).