Соціально-гуманітарна складова підготовки філологів: кроскультурні особливості мовної особистості

Authors

  • О. В. Бабенко
  • Ю. М. Вознюк

Abstract

У статті розглянуто поняття «кроскультурність» як комплекс-
на галузь наукового знання про мову в контексті гуманізації освіти та з
урахуванням європейського рівня вимог у галузі підготовки фахівців з
вищою філологічною освітою. Такі міждисциплінарні поняття як «мовна
особистість», «мовна свідомість», «мовна поведінка», «міжкультурна
комунікація» знайшли відображення в теоретичному аспекті. Поняття
«кроскультурність» описано як один з визначальних елементів сучасно-
го світорозуміння, який сприяє більш точному розумінню проблеми ку-
льтурної ідентичності певного людського співтовариства в процесі
кроскультурної взаємодії та взаємозбагачення.