Проблеми створення та використання баз даних науково-методичних розробок для роботи соціальних педагогів в Україні
Abstract
Стаття присвячено необхідності кращої організації процесу сис-
тематизації науково-методичних документів, підвищенню мотивації
соціального педагога у сільській місцевості до створення, наповнення
та використання баз даних науково-методичних розробок. Сьогодні
стає помітною тенденція об’єднання існуючих банків соціологічних да-
них у більш великі формації. Локальні банки даних об’єднують у націона-
льні, національні у міжнародні. Звичайно, це не легка справа, що вимагає
уніфікації форматів зберігання даних, уніфікації метаданих, створення
зручних уніфікованих інтерфейсів тощо. Персоніфікація обліку об'єктів
адресної соціальної допомоги являє собою рішення цілого ряду завдань,
починаючи від регламентації джерел соціальної інформації, необхідної
для забезпечення її однозначності і закінчуючи проведенням комплексу
організаційно-технічних заходів щодо забезпечення збору, введення, ко-
ригування та захисту від несанкціонованого доступу до інформації про
людину і забезпеченням порядку взаємодії між різними організаційними
структурами при вирішенні питання про надання соціальної допомоги
конкретній людині.
Downloads
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).