Загальна характеристика поняття «педагогічні умов». роль педагогічних умов у формуванні творчих здібностей бакалаврів права

Authors

  • В. А. Пермінова

Abstract

В статті досліджується поняття «педагогічні умови». На основі
порівняльного аналізу декількох аспектів поняття «умови», визначені
основні особливості поняття «педагогічних умов». Педагогічні умови
аналізуються в статті як компонент педагогічної системи, вони відо-
бражають можливості успішного становлення особистості. Розгляну-
ті різні групи умов, що забезпечують ефективне функціонування педа-
гогічної системи. Досліджено проблему формування творчих здібнос-
тей майбутніх бакалаврів права, її актуальність, авторами визначена
сутність поняття творчі здібності, основні компоненти у структурі
творчих здібностей, принципи та педагогічні умови їх формування.