Аналіз педагогічних умов підготовки майбутніх інженерів-педагогів

Authors

  • Л. М. Бивалькевич

Abstract

У статті висвітлено проблему розвитку технічної творчості
учнів професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ). Обґрунтовано
зміст та визначено основні завдання спецкурсу "Розвиток технічної
творчості учнів професійно-технічних навчальних закладів".
Проаналізовано аспекти розвитку технічної творчості, форми,
прийоми і способи, що забезпечують ефективну підготовку майбутніх
інженерів-педагогів до розвитку технічної творчості учнів ПТНЗ. У
спецкурсі розглядається структура ТРВЗ, основи системного аналізу,
які розвивають технічне творче мислення і креативність студентів по
відношенню до стандартних концепцій технічного розвитку.