Аксіологічний потенціал змісту дисциплін «іноземна мова» для студентів аграрного ВНЗ

Authors

  • Л. Л. Ритікова

Abstract

В статті здійснено аналіз аксіологічного потенціалу змісту
дисципліни «Іноземна мова», який має сприяти формуванню ціннісних 

орієнтацій у студентів аграрного ВНЗ. Розкрито складові іншомовної
освіти з аксіологічної точки зору, розглянуто практичні можливості
застосування ціннісного потенціалу дисципліни «Іноземна мова» з
урахуванням специфіки аграрного ВНЗ. Зроблено акцент на тому, що
важливою умовою формування загальнолюдських цінностей студентів
у процесі навчання іноземної мови є відбір і використання ціннісно-
орієнтованих дидактичних матеріалів.