Вплив кута зміщення кривошипів на динаміку роликової формувальної установки із врахуванням дисипативних властивостей енергетично врівноваженого привідного механізму

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31548/machenergy2019.01.019

Ключові слова:

роликова формувальна установка, привідний механізм,

Анотація

Для роликової формувальної установ-ки з енергетично врівноваженим привідним механіз-мом розраховано навантаження в елементах її конс-трукції та приводу, отримано залежності для визна-чення зусилля в шатунах, яке необхідне для приве-дення в зворотно-поступальний рух формувальних візків, та нормальних реакцій напрямних руху форму-вальних візків на напрямні ролики в залежності від кута повороту кривошипів. При дослідженні наванта-жень використано двомасову динамічну модель роли-кової формувальної установки, в якій враховано силові та інерційні характеристики привідного двигуна і ко-жного з формувальних візків, жорсткість привідного механізму та його дисипація. Визначено функцію зміни необхідного крутного моменту на привідному валу кривошипів для забезпечення процесу ущільнен-ня виробів з будівельних сумішей із урахуванням дисипації привідного механізму. За середнім значен-ням моменту сил опору за цикл повороту кривошипів визначено номінальну розрахункову потужність, за якою вибрано електродвигун, підібрано з’єднувальні муфти та редуктор. Використовуючи рівняння Лагра-нжа другого роду, для роликової формувальної уста-новки з енергетично врівноваженим приводом, пред-ставленої двомасовою динамічною моделлю, складе-но диференціальні рівняння руху. В результаті число-вого експерименту для роликової формувальної уста-новки з енергетично врівноваженим привідним меха-нізмом визначено значення жорсткості привідного механізму, зведеної до осі обертання кривошипів, за якого спостерігаються мінімальні навантаження у муфтах привідного механізму. Встановлено залеж-ність моменту у муфті приводу від величини коефіці-єнта дисипації та визначено рекомендовану величину коефіцієнта дисипації для роликової формувальної установки з енергетично врівноваженим привідним механізмом. Проаналізовано вплив кута зміщення кривошипів на динаміку роликової формувальної установки з енергетично врівноваженим привідним механізмом

Посилання

Garnec, V. M. (1991). Progressive concrete the forming units and complexes. Kyiv: Budivelnik.

Garnec, V. M., Zajchenko, S. V., Chovnjuk, Ju. V., Shalenko, V. O. & Prihodko Ja. S. (2015). Concrete the forming units. Constructive and functional to the scheme, principle of action, theory basis. Kyiv: Interservis.

Kuzin, V. N. (1981). Technology of roller for-mation of flat articles from fine-grained concrete. (Ex-tended abstract of candidate thesis). Moscow construction institute, Moscow, USSR.

Rjushin, V. T. (1986). Research of working process and development of a method of calculation of cars of roller formation of concrete mixes. (Unpublished candi-date thesis). Kyiv construction institute, Kyiv, USSR.

Loveikin, V. S. & Pochka, K. I. (2004). The dy-namic analysis of roller forming installation with the rekuperativ drive. Dynamics, durability and reliability of farm vehicles. Works of the first International scientific and technical conference (DSR AM-I), 507-514. Ternopil.

Loveikin, V. S. & Pochka, K. I. (2007). Results of pilot studies of the modes of the movement of roller form-ing installation with the reсuperatv drive. The bulletin of the Kharkov national university of agriculture of P. Va-silenko, vol. 1, No. 59, 465-474.

Loveikin, V. S. & Pochka, K. I. (2017). Synthesis of camshaft driving mechanism in roller molding installa-tion with combined motion mode according to accelera-tion of third order. Science & Technique. No. 16 (3), 206-214. (in Russian)

https://doi.org/10.21122/2227-1031-2017-16-3-206-214

Loveikin, V. & Pochka, K. (2018). Realization of optimum mode of movement of roller forming installation on acceleration of fourth order. Machinery & Energetics. Journal of Rural Production Research. Kyiv. Ukraine. Vol. 9. No. 2, 19-26. doi.org/10.31548/me2018.02.019.

Loveikin, V. S. & Pochka, K. I. (2007). Determina-tion of optimum value of a corner of shift of cranks of roller forming installation with the recuperative drive. Automation of productions in mechanical engineering and instrument making, National University "Lviv Poly-equipment", No. 41, 127-134.

Loveikin, V. S. & Pochka, K. I. (2008). Defini-tion of loadings in elements of roller forming installa-tions. Collection of scientific works of Ukrainian state academy of railway transport, No 88, 15-20.

Loveikin, V. S. & Pochka, K. I. (2007). Defini-tion of loadings in elements of roller forming installation. Theory and practice of construction, No. 3, 19-23.

Loveikin, V. S. & Pochka, K. I. (2012). Research of dynamic loadings in elements of roller forming instal-lations. Formation of Modern Science - 2012: Materials VIII of the intern. sci. and pract. conf. Section 18. Technical science. Formation of information technologies, Praha, 20-25.

Loveikin, V. S. & Pochka, K. I. (2015). Research of loadings in elements of roller forming installation with the balanced drive. Automation of productions in mechan-ical engineering and instrument making, National Univer-sity "Lvіv Poly-equipment", No 49, 73-79.

Loveikin, V. S. & Pochka, K. I. (2016). Analysis of dynamic equilibration of drives of cars of roller for-mation. MOTROL. Commission of Motorization and Energetics in Agriculture, Lublin-Rzeszow, vol. 18, No 3, 41-52.

Pat. 50032 UA, IPC B28B 13/00, Installation for formation of products from concrete mixes, Lovejkin, V. S., Pochka, K. I., Publ. 25.05.2010.

Loveikin, V. S. & Pochka, K. I. (2014). Justifica-tion by the parameter of energetically balanced drive of roller forming installation. Technology of construction, No. 32, 25-32.

Loveikin, V. S. & Pochka, K. I. (2010). The anal-ysis of unevenness of the movement of roller forming installation with energetically balanced drive. Vibrations in the equipment and technologies, No. 4 (60), 20-29.

Loveikin, V. S., Kovbasa, V. P. & Pochka, K. I. (2010). The dynamic analysis of roller forming installa-tion with energetically balanced drive. Scientific bulletin of the National university of bioresources and environ-mental management of Ukraine. Series of the technician and power engineering specialist of agro-industrial com-plex, Iss. 144, Pt. 5, 338-344.

Orlov, I. N. (1986). Electrotechnical reference book. Vol. 2. Electrotechnical products and devices. Mos-cow: Jenergoatomizdat, 712.

Shejnblit, A. E. (1991). Course design of details of cars: Manual for technical schools. Moscow: Vysshaja shkola, 432.

Degtyarev, Yu. I. (1980). Optimization methods. Moscow: Sovetskoe radio, 272.

Rekleytis, G., Reyvindran, A. & Regsdel, K. (1986). Optimization in the equipment. In 2 books. Book 1. Translation from English. M.: Mir, 352.

Loveikin, V. S., Pochka, K. I. & Romasevych, Yu. O. (2018). Roller forming unit dynamic analysis with energy balanced drive dissipative properties taken into account. Journal of Mechanical Engineering. Vol. 21. № 2, 32-44. https://doi.org/10.15407/pmach2018.02.032

Loveikin, V. S., Pochka, K. I., Romasevych, Yu. O. & Loveikin, Yu. V. (2018). Dynamic analysis of roller molding installation taking into account dissipative prop-erties balanced drive mechanism. Machinery & Energet-ics. Journal of Rural Production Research. Kyiv. Ukraine. Vol. 9, No. 3, 45-58. doi.org/10.31548/me2018.03.045.

Завантаження

Опубліковано

2019-12-14

Номер

Розділ

Статті