Аналіз ринку вантажних перевезень в Україні
DOI:
https://doi.org/10.31548/machenergy2019.02.033Ключові слова:
вантажі, перевезення, ринок, товарообіг, транспортні послуги.Анотація
Транспортні організації виступають на товарних галузевих ринках суб'єктами пропозиції специфічного товару – транспортні послуги, які формують власний ринок вантажних перевезень, який накладається на інші ринки. Стан ринку вантажних перевезень в Україні залежить від трьох основних чинників. Це зовнішньоторговельний оборот, валовий внутрішній продукт і виробництво. Коли всі ці показники зростають, логістика також розвивається, а разом з нею по висхідній лінії піднімається і транспорт. В статті проведено комплексний аналіз ринку вантажних перевезень в Україні. Статистичне дослідження перевезень продукції галузей економіки показує, що відстань перевезень вантажів визначається характером розподілу в просторі виробництва конкретних видів продукції вантажообігу, як показника сумарного переміщення вантажів з урахуванням їх маси і відстані переміщення.
Результати аналіз ринку вантажних перевезень свідчить, що він неоднорідний і може бути сегментований за кількістю, вантажообігом та відстанню перевезень.
Посилання
Allen J., Browne M., T. (2012). Cherrett Investigating relationships between road freight transport, facility location, logistics management and urban form, Journal of Transport Geography. № 24. 45-57.
https://doi.org/10.1016/j.jtrangeo.2012.06.010
Efimenko А. G. (2011). Formation and transportation services market development: Monograph. Warsaw. Ed. ITP. 187.
Hirschey M. (1985). Market Structure and Market Value The Journal of Business. Vol. 58, No 1 (Jan., 1985), 89-98.
https://doi.org/10.1086/296284
Mogilevkin I. M. (2005). Transport and Communications: Past, Present, Future. Moscow0, Nauka. 357.
Parubets O. M. (2018). Research on problems and development prospects of transport services export in Ukraine. Scientific notes of the National University of Ostroh Academy. Ostroh: NauOAO. No. 9 (37). 21-24. 6. Popovych P. V., Shevchuk O. S., Matviishin A. Y., Lototska V. M. (2016). Research on tendencies of the road haulage market development in modern conditions. Bulletin of the Zhytomyr State Technological University. No. 2. 224-229.
https://doi.org/10.25264/2311-5149-2018-9(37)-21-24
Zamlynskiy V. A., Koval V. V., Kotlubay V. O. (2017). Status and development prospects of export potential of the motor transport services market. Economics and Society. No. 9. 210-214.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).