Ділові ігри з охорони праці як ефективний інструмент для поліпшення знань на робочому місці майбутніх інженерів сільськогосподарського виробництва
DOI:
https://doi.org/10.31548/machenergy2019.03.045Ключові слова:
ділова гра, безпека та гігієна праці, кваліфікаційні атестації за умовами праці, виробничої ситуації, ступінь засвоєння навчального матеріалу.Анотація
Стаття присвячена теоретичному і практичному аналізу використання методу ділової гри у професійній підготовці інженерів сільськогосподарського виробництва. Відзначається, що проблема використання Гри в системі соціально-педагогічної роботи широко представлені в плані педагогіки в цілому дослідження. У той же час ми бачимо дефіцит вітчизняних досліджень, присвячених розробці теоре-тичних основ і вдосконалення практики використання ділових ігор як активного методу навчання майбутніх інженерів сільськогосподарського виробництва. Специфіка ігрової діяльності визначено, що в напрямку превентивної, профілактичної спрямованості гри як засобу організації змістовного підготовки майбутніх фахівців.
Мета дослідження-розробити, науково обґрунту-вати та експериментально апробувати методику діло-вої гри "організація атестації за умовами праці на підприємстві", спрямована на ознайомлення учнів з порядком оцінки ступеня шкоди на виробництві сільськогосподарської продукції. Результатом таких ігор можуть бути як прямі, розвитку особистісних якостей і демонстрації практичної підготовки інже-нерів сільськогосподарських досліджень. Грати в певних ситуаціях, з залученням учасників гри в ситуацію вибору-це реальний шлях розвитку творчої особистості, а саме такі його якості, як творчий інтерес, допитливість, бажання пізнати себе, впевненість у собі, творчий оптимізм.
В даній роботі, ступінь засвоєння навчального матеріалу студентами після проведення практичних занять у формі ділової гри аналізується в порівнянні зі студентами контрольних груп, в яких ця тема була представлена в формі лекцій. Форми оцінки студент повинен був відповісти на тестові завдання та описові питання модуля. Середній бал за 100-бальною систе-мою відповіді були зіставлені з результатами контро-лю у контрольних групах, враховуючи загальний результат групи у навчальному році.
Посилання
Oliynyk N. A. (2018). Teaching Methods of Fu-ture Agro-Engineers. Pedagogics of Creating Creative Personality in Higher and General Education Schools: Coll. Sciences. BC. Zaporozhye: KPU, Issue. 60. vol. 2. 134-138.
Vasilenko O. V. (2015). Experience of applica-tion of modern methods of training in the preparation of specialists of restaurant business in higher educational establishments. Scientific Notes. Series: Problems of Methods of Physical, Mathematical and Technological Education, Issue. 7 (I). 118-121.
Dereza O. O., Dereza S. V. (2017). Business Game and its Possibilities in the Professional Training of Future Engineers. Collection of scientific and methodo-logical works: Improvement of the educational process in higher education. No. 20. Melitopol, 100-105.
Litvinov A. S. (2017). Pedagogical Provision of Innovations in Education: Educ. manual for the general Sciences. ed. ped. Prof. V.V. Borisova. Sumy. University Book, 265.
Oliynyk N. Yu. (2015). Efficiency of game mod-els of teaching in the system of modern higher education. Scientific notes. Series: Problems of Methods of Physical, Mathematical and Technological Education, Issue. 7. 70-75.
Vanyushin V. N., Gvozdikov S. V., Lavrentyev A. R., Orlova L. A. (2015). Businessgame in training: a scientific and practical search. Dzerzhinsk: Kon-Cord Publishing House, 131.
Orlova L. A. (2015). Law and Rules of the Game: Monograph, ed. Doctor of Law, prof. V.M. Bara-nova. Moscow. Yurlitinform Publishing House, 230.
Lipkovich I. E., Taran E. A., Orischenko I. V. (2015). Business games: a training tool. Azov-Black Sea Engineering Institute of the State Security Institute of the State Higher State Technical University in Zernograd. Zernograd, 63.
Kocherga O. (2012). Use of the business game in the process of formation of social responsibility of future primary school teachers. Problems of modern teacher preparation № 6 (Part 3), 49-56.
Voynalovich O. (2011). Modern approaches to the organization of intensive training in labor safety. Col-lection of scientific papers of the 10th international scien-tific and technical conference "Safety of life and activity people - education, science, practice", Kyiv. Center for Educational Literature, Vol. 1. 116-121.
Sekacheva L. M. (2012). Innovations in training occupational safety: problems of introduction. Modern problems of science and education. № 2. 105-112.
Yatsuh O. V. (2018). Application of the newest teaching aids and problems of their introduction during the professional training of masters in civil security. All-Ukrainian Scientific-Practical Magazine "Headmaster, Lyceum, Gymnasium". Special Topic Issue "Higher Edu-cation of Ukraine in the Context of Integration into the European Educational Space". №6. Book. 2. Volume III (81). Kyiv. Gnosis, 382-392.
Voinalovych Oleksandr, Hnatiuk Oleg, Rogovskii Ivan, Pokutnii Oleksandr. (2019). Probability of traumatic situations in mechanized processes in agriculture using mathematical apparatus of Markov chain method. Pro-ceedings of 18th International Scientific Conference "En-gineering for rural development". Jelgava, Latvia, May 22-25, Latvia University of Agriculture. Faculty of Engi-neering. Vol. 18, pp. 563-269.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).