Специфіка застосування інформаційно-комунікаційних технологій при формуванні змісту фахової підготовки майбутніх енергетиків сільськогосподарського виробництва

Authors

  • В.Г. Подобайло
  • М.В. Потапенко
  • С.В. Гайдукевич
  • Н.П. Семенова

Abstract

Розглянуто специфіку формування змісту фахової підготовки майбутніх енергетиків сільськогосподарського виробництва засобами інформаційно–комунікаційних технологій. Обґрунтовано доцільність проведення лабораторних практикумів з електротехнічних дисциплін, в яких поєднується натурний експеримент та спеціалізоване програмне забезпечення. 

References

Долженко О.В. Современные методы и технология обучения в техничес-ком вузе / О.В. Долженко, В.Л. Шатуновский. – М.: Высш. шк., 1990. – 191 с.

Кирмайер Г. Мультимедия / Г. Кирмайер. – М.: Малип, 1994. – 256 с.

Клочко В.І. Застосування новітніх інформаційних технологій при вивченні вищої математики у технічному вузі / В.І. Клочко. – Вінниця: ВДТУ, 1997. – 300 с.

Моисеев Н.Н. Алгоритмы развития / Н. Н. Моисеев. – М.: Наука, 1987. – 303 с.

Нагірний Ю.П. Фахова підготовка інженерів: діяльнісний підхід. / Ю.П. Нагірний. –Львів: Вид–во ІНВП «Електрон», 1999. – 179 с.

Потапенко М.В. Роль мультимедійних технологій у процесі

вивчення спеціальних електротехнічних дисциплін / М. В. Потапенко, Н. Т. Тве-резовська // Науковий вісник НУБіП України. – 2011. – № 159, ч.2. – С. 185 – 191.

Роберт ?.В. Современные информационные технологи в образовании./ ?.В. Роберт. – М.: Школа – Пресс, 1994. – 187 с.

Селевко Г.К. Современные образовательные технологии / Г.К. Селевко. – М.: Народное образование, 1998. – 256 с.

Талызина Н.Ф. Управление процессом усвоения знаний. / Н.Ф. Талызина. – М.: МГУ, 1975. – 343 с.