ПРОВАЙДИНГ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ: СТРАТЕГІЇ ТА МЕХАНІЗМИ

Authors

  • О. Є. Гудзь Державний університет телекомунікацій

Abstract

У статті розглянуто теоретичні й практичні аспекти формування стратегій та механізмів провайдингу технологічних інновацій, здійснено моніторинг існуючих проблем та запропоновані авторські підходи щодо їх вирішення у світлі реалій сучасного економічного простору.

Author Biography

  • О. Є. Гудзь, Державний університет телекомунікацій

    доктор економічних наук

References

Власова І. Особливості фінансування інноваційної сфери в розвинених краї-нах світу / І. Власова // Вісник КНТЕУ. – 2009. – № 1. – С. 36–46.

?ншаков О. В. Теория факторов производства в контексте экономики разви-тия [Текст] : научный доклад на Президиуме МАОН / О. В. ?ншаков. – Волго-град: ?здательство Волгоградского государственного университета, 2002. –

С. 64–65.

Кобушко І. М. Шляхи покращення фінансування інноваційного розвитку в Україні з використанням міжнародного досвіду / І. М. Кобушко, Е. І. Гусейнова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 2. – С. 124–130.

Олейнікова Л. Г. Інноваційний розвиток як мотив детінізації економіки / Л. Г. Олейнікова // Фінанси України. – № 3. – 2011. – С. 35–41.

Шнипко О. Інноваційне становище України: Проблеми та перспективи / О. Шнипко // Вісник Національного банку України. – 2008. – № 2. – С. 22–24.

Global R&D funding forecast, 2014.: http://www. battelle.org/ docs/tpp/2014 _global_rd _funding_forecast.pdf

http://erawatch.jrc.ec.europa.eu/erawatch/opencms/information/count

Jay L. Abraham. MetaMorphic Innovation: a Power Tool for Breakthrough Performance [Електронний ресурс] / Jay L. Abraham, Daniel J. Knight // Strategy & Leadership. – 2000 – V. 28 – Режим доступу : http://www.ergen.gr/files/ Metamorphic _Innovation.pdf

Issue

Section

Статті