ІННОВАЦІЇ В ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЯХ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ВИСОКОКВАЛІФІКОВАНИХ ФАХІВЦІВ З АГРОІНЖЕНЕРІЇ
Abstract
У статті аналізується специфіка навчального процесу аграрного ВНЗ з точки зору вивчення сільськогосподарської техніки. За результатами аналізу виявлено, що студенти переважної більшості факультетів в тій чи іншій мірі вивчають об’єкти сільськогосподарської техніки. Основи знань про цю техніку закладаються саме на лекціях і лабораторних заняттях. Майбутні випускники факультетів технічного та агрономічного профілю повинні не тільки досконало вивчити існуючі сільськогосподарські машини, а і вміти розібратися в будові, робочому процесі, технічних і технологічних регулюваннях нових сучасних об’єктів сільськогосподарської техніки, що надходять в господарства. В статті також розглядається проблема трудності сприймання зорової навчальної інформації студентами з наочних посібників при вивченні сільськогосподарської техніки. Досліджуються питання доступності сприймання складних об’єктів сільськогосподарської техніки з важкодоступною зоровою навчальною інформацією. Пропонується інноваційна технологія оптимального використання кольорів хроматичної гами для виділення зорової інформації в процесі навчання.
References
Бутко Я. Я. Применение учебно-наглядных пособий при изучении некоторых тем предмета «Организация и технология производства механизированных работ» : методическое пособие / Я. Я. Бутко. – М.: Высша школа, 1972. – 30 с.
Закон України „Про освіту”. – К.: Науково-методичнияй центр аграрної освіти, 2002. – 36 с.
Зиновьев С. ?. Учебный процесс в советской высшей школе / С. ?. Зиновьев. – М.: Высшая школа, 1975. – 316 с.
Лебедев О. Т. Пpоблемы теоpии подготовки специалистов в высшей школе / О. Т. Лебедев, Ф. Е. Даpаевич. – Воpонеж: ?зд-во Воpонежского ун-та, 1981. – 209 с.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).