Дослідження характеристик автотранспортного двигуна 6ГЧН13/14 з наддувом і розподіленою подачею газу

Автор(и)

  • V. M Manoylo , Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка

Анотація

Анотація. В роботі наведені результати експериментальних досліджень автотранспортного двигуна 6ГЧН13/14 (6-ициліндровий, газовий, чотирьохтактний, з наддувом двигун, діаметром циліндра 130 мм і ходом поршня 140 мм), обладнаний газотурбінним наддувом і електронною розподіленою подачею газу. Мета дослідження – перевірка адекватності заявлених характеристик системи управління з розподільною подачею газу безпосередньо на об'єкті управління; оцінка впливу параметрів роботи системи управління з розподільною подачею газу на індикаторні показники двигуна. Апробація системи управління з розподіленою подачею газу виконувалась на випробувальному стенді для дослідження робочого процесу газового двигуна 6ГЧН 13/14, який оснащений іскровою системою запалювання високої енергії і газотурбінним наддувом. Стенд обладнаний вимірювальним комплексом. Ефективність системи управління з розподільною подачею газу по відношенню до класичної системи живлення оцінювалася шляхом порівняння індикаторних показників робочого процесу. При роботі двигуна з розподільною подачею газу було відмічено зростання індикаторної потужності на 17 %, середнього індикаторного тиску на 2,9 % та зниження індикаторної витрати палива на 6,75 % при частоті обертання колінчатого валу n = 1054 хв-1 і коефіцієнту надлишку повітря α = 1,8. Апробація системи управління з розподільною подачею газу показала свою працеспроможність в складі газового двигуна 6ГЧН 13/14 і адекватне виконання покладених на систему функцій. При цьому застосування системи управління з розподільною подачею газу сприяє підвищенню показників робочого процесу при забезпеченні концепції «бідного згоряння».
Ключові слова: автотранспортний двигун, експериментальні дослідження, наддув, подача газу.

Посилання

Дзюбенко А. А., Манойло В. М., Липинский М. С.Структурный синтез системы управления распределенной подачей газа. Вісник СевНТУ. Серія: машиноприладобудування та транспорт. Севастополь. СевНТУ, 2012. Вип. 134/2012. С. 100–104.

Дзюбенко А. А., Манойло В. М., Липинский М. С.Реализация метода «Peak & Hold» в системе распределенной подачи газа для двигателя 6ГЧН 13/14. Двигатели внутреннего сгорания. 2012. №2. С. 8–13.

Абрамчук Ф. ?., Манойло В. М., Кабанов А. Н.,Дзюбенко А. А., Липинский М. С. Стенд для исследования рабочего процесса газового двигателя 6ГЧН 13/14 с искровым зажиганием и системой распределенной подачи газа. Наукові нотатки. 2012. № 36. С. 4–9.

Абрамчук Ф. ?., Манойло В. М., Дзюбенко А. А.Эксперментальная установка для исследования газового двигателя 6ГЧН 13/14 с наддувом и принудительным воспламенением. Автомобильный транспорт. 2011. №29. С. 43–51.

Абрамчук Ф. ?., Манойло В. М., Дзюбенко А. А.Опытный образец электромагнитного дозатора газа системы питания автотракторного двигателя 6ГЧН 13/14. Восточно-Европейский журнал передовых технологий. 2012. №2/8 (56). С. 38–42.

Абрамчук Ф. ?., Манойло В. М., Червяк В. С.Экспериментальная оценка теплового состояния элементов головки цилиндров газового двигателя 6Ч 13/14. Автомобильный транспорт. Харків. ХНАДУ. 2008. Вып. 23. С. 120–124.

Врублевский А. Н.,Манойло В. М., Дзюбенко А. А., Липинский М. С. Выбор и обоснование способа стабилизации процесса топливоподачи транспортного газового двигателя. Весник Национального технического университета. Киев. НТУ. 2012. Вып. 25. С.119–123.

References

Dzyubenko, A. A., Manoylo, V. M., Lipinski, M. S.(2012). Structural synthesis of control systems a distributed flow of gas. Bulletin of SevNTU. Series: machineoperator and transport. Sevastopol. SevNTU, Vol. 134/2012. 100-104.

Dzyubenko, A. A., Manoylo, V. M., Lipinski, M. S.(2012). Implementation of the method of Peak and Hold in the system of distributed gas engine 6ГЧН 13/14. The internal combustion engines. No. 2. 8-13.

Abramchuk, F. S., Manoylo, V. M., Kabanov, A. N.,Dzyubenko, A. A., Lipinski, M. S. (2012). Stand for study the working process of the gas engine 6ГЧН 13/14 spark ignition system and a distributed gas supply. Scientific notes. No. 36. 4-9.

Abramchuk, F. S., Manoylo, V. M., Dzyubenko, A. A.(2011). Research setup for studying gas engine 6ГЧН 13/14 with the boost and positive ignition. Road transport. No. 29. 43-51.

Abramchuk, F. S., Manoylo, V. M., Dzyubenko, A. A.(2011). Experimental model of the electromagnetic metering of the gas supply system of automotive engine 6ГЧН 13/14. East European journal of advanced technologies. No 2/8 (56). 38-42.

Abramchuk, F. S., Manoylo, V. M., Chervjak, V. S.(2008). Experimental assessment of the thermal state of elements of the cylinder head gas engine 6H 13/14. Road transport. Kharkov. Vol. 23. 120-124.

Wroblewski, A. N., Manoylo, V. M.,Dzyubenko, A. A., Lipinski, M. S. (2012). Selection and justification of the method of stabilization of the process of fuel transport gas engine. Vesnik of National technical University. Kiev. NTU. Vol. 25. 119-123.

Завантаження

Опубліковано

2019-01-25

Номер

Розділ

Статті