Математична модель умовного руху автомобіля в режимах європейського їздового циклу при використанні біогазу як моторного палива
DOI:
https://doi.org/10.31548/machenergy2019.02.071Ключові слова:
автомобіль, модель, біогаз, паливо.Анотація
В статті запропонована математична модель двигуна і автомобіля при русі за Європейським їздовим циклом, дозволяє провести розрахункові дослідження автомобіля з бензиновим двигуном переобладнаним для роботи на бензині та стисненому природньому газі та на основі проведених розрахунків, з незначною похибкою, виконати аналіз і спрогнозувати вплив на паливну економічність та екологічні показники автомобіля виду палива. Це підтверджено експериментальними дослідженнями.Посилання
Gutarevich Y. F. (1985). Reduction of harmful emissions and fuel consumption in car engines by optimizing operational factors: dis. ... doctor. tech. Sciences: 05.22.10, 05.04.02. Kiev, 538.
Aksenov V. P. (1979). System approach in applied science in the car. The automotive industry, №3.
Gutarevich Y. F. (1986). Mathematical model of the system driver - vehicle - road to study the influence of operational factors on fuel consumption and environmental pollution by cars. KADY. Kyiv. 22. Rus. DEP. in UkrNIINTIZ (GNTB Ukraine).
Gritsuk I. V., Krivopuskov, V. A., Gritsenko, D. A. (2009). Selection and substantiation of the type a test driving cycle to study toxicity of exhaust gases of engines. DTS: collection of Sciences. St. Donizht. No 17. 106-109.
DSTU UN/ECE R 83-05:2015. Uniform technical prescriptions concerning the approval of vehicles with regard to the emission of pollutants depending on the fuel required for the engines.
Abramchuk F. I., Y. F. Gutarevich, Dolganov K. Is., Timchenko I. I. (2004). Automotive engines: textbook. Kiev. Aristey, 476.
Govorun A. G., Korpach A. A., Popov D. V., Zakharchenko A. M. (2006). Determination of the fuel consumption in the process of slipping when starting the car. Herald of Khmelnytskyi national University: ZB. Sciences. works. Vol. 2, iss. 2.
Chudakov E. A. (1947). Calculation of car. Moscow. Mashgiz, 586.
Yakovlev N. A., Diakov N. V. (1962). Theory of the car. Moscow. High school, 299.
Bartnicki P. S., Zadorozhnyi V. S. (1978). Traction-speed performance of the car. Kyiv. High school. 176.
Ráfales-From Lamarck. S., Nikolaev V. G. (1971). Some methods for the planning and mathematical analysis of biological sexperimental. Kiev. Naukova Dumka, 71.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).