Ділові ігри з охорони праці в якості інструменту моделювання процесу підготовки майбутніх студентів професійної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31548/machenergy2019.03.111Ключові слова:
бізнес-ігри, техніки безпеки, ви-робничої ситуації, аварії, алгоритм розслідування, оптимальних рішень.Анотація
Організація навчального процесу студентів вищих навчальних закладів з дисципліни охорона праці має певні особливості, у зв'язку з необхідністю для студентів у вигляді роботи безпеки в Outlook. Крім традиційних форм навчання у сфері професійної дисципліни повинен включати активні засоби навчання, зокрема ділові ігри, що дозволяють студентам моделювати процес майбутньої професійної діяльності студентів з метою набуття професійних навичок у класі навчання.
Мета дослідження полягає в розробці та обґрунтуванні методики проведення ділової гри порядок розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві, який дозволить студентам самостійно діяти у змодельованій ситуації, для вирішення конкретно сформульованих задач і проблем, розробити шляхи вирішення.
В даній роботі пропонується покроковий алгоритм розслідування нещасного випадку на виробництві, яка дозволить студентам доповнити і закріпити знання, отримані при вивченні теоретичного курсу, розвиток навичок роботи з нормативно-правовими актами з охорони праці та довідкової літератури. У той же час, студенти адаптуються до необхідності робити якісь зусилля в розумінні положень з охорони праці документи, написані в сухому діловій мові, без пояснення причин.
Відзначається, що отримані знання повинні забезпечуватися придбання навичок для прийняття обґрунтованих рішень про розвиток аварії план, завершуючи Н-1 акт розслідування і здатність самостійно вирішувати питання охорони праці, ак-тивізувати творчі здібності учнів і підвищити безпеку роботи.
Посилання
Lipkovich I. E., Taran E. A., Orischenko I. V. (2015). Business games: a textbook: Azov-Black Sea Engineering Institute in Zernograd. Zernograd. 63.
Rogozhin, M. Y. Occupational safety in educational organizations. Moscow. Alpha - Press, 2013. 400.
Vanyushin V. N., Gvozdikov S. V., Lavrentyev A. R., Orlova L. A. (2015). Businessgame in training: a scientific and practical search. Dzerzhinsk: Kon-Cord Publishing House. 131.
Orlova L. A. (2015). Law and Rules of the Game: Monograph, ed. Doctor of Law, prof. V.M. Baranova. Moscow. Yurlitinform Publishing House. 230.
Dereza O. O., Dereza S. V. (2017). Business Game and its Possibilities in the Professional Training of Future Engineers. Collection of scientific and methodological works: Improvement of the educational process in higher education. No. 20. Melitopol. 100-105.
Surgova S. Yu. (2018). Using a business game in the process of forming the creative personality of future social workers. Pedagogy of formation of creative person-ality in higher and general education schools: Coll. Sci-ences. BC Zaporozhye: KPU. Issue. 60. T. 2. 168-172.
Voloshina O. I. (2015). Formation of professional skills in the process of independent work of students. Scientific notes. Series: Problems of Methods of Physical, Mathematical and Technological Education. Issue. 7 (I). 121-124.
Zel'dovich B. Z. (2011). Business games in the management of printing and publishing processes: text-book. manual; Mosk. state. their ovens. Ivana Fedorova. Moscow. MGUP them. Ivan Fedorova. 232.
Oliynyk N. A. (2018). Teaching Methods of Future Agro-Engineers. Pedagogics of Creating Creative Person-ality in Higher and General Education Schools: Coll. Sciences. BC - Zaporozhye: KPU. Issue. 60. vol. 2. 134-138.
Vasilenko O. V. (2015). Experience of applica-tion of modern methods of training in the preparation of specialists of restaurant business in higher educational establishments. Scientific Notes. Series: Problems of Methods of Physical, Mathematical and Technological Education. Issue. 7 (I). 118-121.
Litvinov A. S. (2017). Pedagogical Provision of Innovations in Education: Educ. manual for the general Sciences. ed. ped. Prof. V.V. Borisova. Sumy. University Book. 265.
Litvinov A. S. (2017). Pedagogical Provision of Innovations in Education: Educ. manual for the general Sciences. ed. ped. Prof. V.V. Borisova. Sumy. University Book. 265.
Zakharenko V. O., Yurchenko M. A. (2018). Quality of education, problems and directions of solution of questions of training of specialists. Modernization of higher education and problems of management of quality of training of specialists. Organization of the system of interaction. KhDUKHT. 155-156.
Lebedeva Y. V. (2015). Problems of implementa-tion of innovative technologies in the educational process of the university. Professional education in the modern world. No. 2 (17). 146-158.
Gorelkov D. V., Chervony V. M., Dmitrevsky D. V., Chervony M. V. (2018). Improving the effectiveness of quality management of interaction in the system of "higher technical education - business". Mod-ernization of higher education and the problems of quality management training of specialists. Organization of the system of interaction "higher education - the labor market. KhDUKHT. 135-136.
Chorna O. G. (2015). Topical problems of teach-ing the disciplines of the cycle of life safety in modern conditions. Didactics of physics as a conceptual basis for the formation of competence and outlook qualities of a future specialist of physical and mathematical profile: collection of materials of the X International: scientific conference. Kamianets-Podilsky: LLC "Ruta Printing House". 172. 117-119.
Safranov T. A., Lukashov D. V., Shelest Z. M., Vladimirova O. G., Chugay A. V. (2017). Standards of higher ecological education of Ukraine: current state and problems of implementation. Bulletin of KhNU N. Karazin series "Ecology", issue. 16. 141-149.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).