Спосіб формування 2-3 причепних автопоїздів для перевезення сільськогосподарської продукції військовими підрозділами

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31548/machenergy2020.02.073

Ключові слова:

автопоїзд, ефективність, вантажне обладнання, тягово-зачіпний пристрій.

Анотація

Досвід застосування автопоїздів матеріального забезпечення показує, що завантажувально-розвантажувальний процес, зачеплення завантажених причепів до тягачів потребують витрачання певного часу, сил та засобів. Крім того, підвезення сільськогосподарських вантажів потребує додаткового часу, сил та засобів під час зачеплення завантажених причепів до автомобілів-тягачів, коли вага вантажу не дозволяє одному водію вільно повернути та спрямувати трикутник передньої вісі причепу з зачіпним кільцем до тягово-зачіпного пристрою тягача.
У статті викладено можливість зниження трудомісткості проведення такелажних робіт та зачеплення завантажених причепів до тягачів у місцях завантаження та розвантаження сільськогосподарської продукції за рахунок застосування удосконаленого зачіпного обладнання. У процесі емпіричних досліджень доказано можливість підвищення ефективності транспортування вантажів сільськогосподарського призначення за рахунок застосування запатентованого технічного засобу. 

Використання пропонованих транспортних автомобілів вітчизняного виробника з тягово-зачіпними пристроями запропонованого зразка і такелажним обладнанням дозволить виконувати такелажні роботи меншою чисельністю вантажних командах, що дозволить не тільки знизити трудомісткість такелажних робіт, а і зберегти та раціонально витратити час, необхідний для подолання перешкод цими автопоїздами та відновлення пошкоджених транспортних засобів.
Запропонований тягово-зачіпний пристрій дозволить причепити причіп до тягача силою одного водія. При цьому удосконалений тягово-зачіпний пристрій має невисокі матеріалоємність і вартість виготовлення. Він може бути удосконалений безпосередньо в будь-якому ремонтному органі автомобільної техніки чи автомобільної бази.

Посилання

Burdzik R., Cieśla M., Sładkowski А., (2014). Сargo loading and unloading efficiency analysis in multimodal transport. Intermodal Transport Review Submitted: Aug. 12, 2013 Approved: July 8. 323-327. https://doi.org/10.7307/ptt.v26i4.1356

Gollin D., Rogerson R. (2014). Productivity, transport costs and subsistence agriculture. Journal of Development Economics Volume 107, March 2014, 38-48. https://doi.org/10.1016/j.jdeveco.2013.10.007

Damania R., Berg C., Russ J., Barra F., Nash John, Ali R. (2017). Agricultural Technology Choice and Transport. American Journal of Agricultural Economics, Volume 99, Issue 1, January 2017, 265-284. https://doi.org/10.1093/ajae/aav073

Feng J. (2014). Discussion on the Promotion of Drop-and-Pull Transport Organization Mode of Shandong Province Road Logistics Enterprises 10th Asia Pacific Transportation Development Conference May 25-27, 2014. Beijing, China.

https://doi.org/10.1061/9780784413364.014

Hübner А., Ostermeier M. (2019). A Multi-Compartment Vehicle Routing Problem with Loading and Unloading Costs Transportation Science Vol. 53, No. 1 January-February. 282-300.

https://doi.org/10.1287/trsc.2017.0775

Shepelev V., Almetova Z. , Shepelev S., Issenova О. (2018). Optimization of the Operating Parameters of Transport and Warehouse Complexes. Transportation Research Procedia. Volume 30, 236-244. https://doi.org/10.1016/j.trpro.2018.09.026

Stella Maris Huertas, Rick E. A. M. Kempener, Frank J. C. M. van Eerdenburg (2018). Relationship between Methods of Loading and Unloading, Carcass Bruising, and Animal Welfare in the Transportation of Extensively Reared Beef Cattle Animals Open Access Journal 2018 Jul; 8(7): 119. https://doi.org/10.3390/ani8070119

Завантаження

Опубліковано

2020-07-05

Номер

Розділ

Статті