Спосіб формування 2-3 причепних автопоїздів для перевезення сільськогосподарської продукції військовими підрозділами
DOI:
https://doi.org/10.31548/machenergy2020.02.073Ключові слова:
автопоїзд, ефективність, вантажне обладнання, тягово-зачіпний пристрій.Анотація
Досвід застосування автопоїздів матеріального забезпечення показує, що завантажувально-розвантажувальний процес, зачеплення завантажених причепів до тягачів потребують витрачання певного часу, сил та засобів. Крім того, підвезення сільськогосподарських вантажів потребує додаткового часу, сил та засобів під час зачеплення завантажених причепів до автомобілів-тягачів, коли вага вантажу не дозволяє одному водію вільно повернути та спрямувати трикутник передньої вісі причепу з зачіпним кільцем до тягово-зачіпного пристрою тягача.
У статті викладено можливість зниження трудомісткості проведення такелажних робіт та зачеплення завантажених причепів до тягачів у місцях завантаження та розвантаження сільськогосподарської продукції за рахунок застосування удосконаленого зачіпного обладнання. У процесі емпіричних досліджень доказано можливість підвищення ефективності транспортування вантажів сільськогосподарського призначення за рахунок застосування запатентованого технічного засобу.
Використання пропонованих транспортних автомобілів вітчизняного виробника з тягово-зачіпними пристроями запропонованого зразка і такелажним обладнанням дозволить виконувати такелажні роботи меншою чисельністю вантажних командах, що дозволить не тільки знизити трудомісткість такелажних робіт, а і зберегти та раціонально витратити час, необхідний для подолання перешкод цими автопоїздами та відновлення пошкоджених транспортних засобів.
Запропонований тягово-зачіпний пристрій дозволить причепити причіп до тягача силою одного водія. При цьому удосконалений тягово-зачіпний пристрій має невисокі матеріалоємність і вартість виготовлення. Він може бути удосконалений безпосередньо в будь-якому ремонтному органі автомобільної техніки чи автомобільної бази.
Посилання
Burdzik R., Cieśla M., Sładkowski А., (2014). Сargo loading and unloading efficiency analysis in multimodal transport. Intermodal Transport Review Submitted: Aug. 12, 2013 Approved: July 8. 323-327. https://doi.org/10.7307/ptt.v26i4.1356
Gollin D., Rogerson R. (2014). Productivity, transport costs and subsistence agriculture. Journal of Development Economics Volume 107, March 2014, 38-48. https://doi.org/10.1016/j.jdeveco.2013.10.007
Damania R., Berg C., Russ J., Barra F., Nash John, Ali R. (2017). Agricultural Technology Choice and Transport. American Journal of Agricultural Economics, Volume 99, Issue 1, January 2017, 265-284. https://doi.org/10.1093/ajae/aav073
Feng J. (2014). Discussion on the Promotion of Drop-and-Pull Transport Organization Mode of Shandong Province Road Logistics Enterprises 10th Asia Pacific Transportation Development Conference May 25-27, 2014. Beijing, China.
https://doi.org/10.1061/9780784413364.014
Hübner А., Ostermeier M. (2019). A Multi-Compartment Vehicle Routing Problem with Loading and Unloading Costs Transportation Science Vol. 53, No. 1 January-February. 282-300.
https://doi.org/10.1287/trsc.2017.0775
Shepelev V., Almetova Z. , Shepelev S., Issenova О. (2018). Optimization of the Operating Parameters of Transport and Warehouse Complexes. Transportation Research Procedia. Volume 30, 236-244. https://doi.org/10.1016/j.trpro.2018.09.026
Stella Maris Huertas, Rick E. A. M. Kempener, Frank J. C. M. van Eerdenburg (2018). Relationship between Methods of Loading and Unloading, Carcass Bruising, and Animal Welfare in the Transportation of Extensively Reared Beef Cattle Animals Open Access Journal 2018 Jul; 8(7): 119. https://doi.org/10.3390/ani8070119
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).