Підвищення ефективності когенераційної установки на основі двигуна внутрішнього згоряння за рахунок зволоження повітря
Анотація
Проведено аналіз різних типів когенераційних установок с точки зору найбільшої економії палива, наведено порівняння існуючих засобів додавання води до паливно-повітряної суміші у ДВЗ і показано можливості підвищення ефективності когенераційної установки на основі ДВЗ за рахунок зволоження дуттьового повітря.Посилання
Клименко В.Н. Когенерационные системы с тепловыми двигателями: справ. пособие: [в 3 ч.] Ч. 1: Общие вопросы когенерационных технологий / В.Н. Клименко, А.?. Мазур, П.П. Сабашук. – К.: ?ПЦ АЛКОН НАН Украины, 2008. –560с.
Смаль Ф.В. Перспективные топлива для автомобилей / Ф.В. Смаль, Е.Е. Арсенов. – М.: Транспорт, 1979. – 151 с.
Гуйва С.В. Вода как альтернативное топливо / С.В. Гуйва // Праці Таврійського державного агротехнологічного університету. – Мелітополь: ТДАТУ, 2009. – Вип. 9, т. 5. – С. 176–182.
Ефремов П.К. К вопросу о дополнительном питании теплових двигателей водой / П.К. Ефремов // Труды Всесоюэной научной конференции «Защита воздушного басейна от загрязнения токсичними выбросами транспортних средств». – Харьков: ?н–т проблем машиностроения, 1977. – Ч. 1. – С. 221.
Колодин A.M. Результаты испытаний дизеля 6ЧН 16/22, оборудованного системой испарительного охлаждения наддувочного воздуха / A.M. Колодин // Труды Новосибирского института инженеров водного транспорта. – Новосибирск: НИВТ, 1981. – Вып. 158. – С. 76–87.
Капустин, В.В. ?спарительное охлаждение наддувочного воздуха / В.В. Капустин, A.M. Колодин, H.H. Сорокин // Речной транспорт, 1978. – № 5. – С. 35.
Лебедев О.Н. Водотопливные эмульсии в судовых дизелях / О.Н. Лебедев, В.А. Сомов, В.Д. Сисин. – Л.: Судостроение, 1988. – 108 с.
Лерман Е.Ю. Высококонцентрированные топливные эмульсии – эффективное средство улучшения экологических показателей лёгких быстроходных дизелей / Е.Ю. Лерман, O.A. Гладков // Двигателестроение. – 1986. – № 10. – C. 14–17.
А.с. 1306220 СССР, МК?3 F 02 B 43/00. Способ работы двигателя внутреннего сгорання и двигатель внутреннего сгорания / А. А. Долинский,А. ?. Гуров, А. Н. Подгорный, А. ?. Мищенко, Н. А. Гогадзе, А. П. Гартвиг, ?. В. Феофилов (СССР). – №3844027 ; заявл. 20.11.84 ; опубл. 07.02.87.
Бюл. № 15.
А.с. 1347602 СССР, МК?3 F 02 B 43/00. Способ работы двигателя внутреннего сгорания / А. А. Долинский, А. ?. Гуров, ?. В. Феофилов (СССР). – №4020981 ; заявл. 12.02.86; опубл. 07.08.87. Бюл. № 39.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).