СТРУКТУРА НАВІГАЦІЙНОГО КОМПЛЕКСУ БЕЗПІЛОТНОЇ ПОЛЬОВОЇ МАШИНИ
Анотація
Проведено аналітичний опис системи автоматичного управління режимом руху безпілотної польової машини шляхом використання розімкненого інваріантного способу комплексної обробки навігаційної інформації, який може бути застосований для інтегрованих комплексів на базі супутникової та курсо-швидкісної навігаційних підсистем. Перевірка ефективності функціонування розробленої математичної моделі навігаційно-управляючого комплексу безпілотної польової машини відбувається шляхом проведення імітаційного моделювання. Таке моделювання дозволяє оцінити правильність формування рівняння спостережень, екстраполяції оцінки вектора похибок навігаційних підсистем, корекції оцінок вектору стану системи та матриці поправок тощо. Також з'являється можливість порівняння якості розрахунку навігаційної інформації для різних схем інтеграції підсистем і методик обробітку навігаційної інформації, у тому числі і запропонованої неінваріантної компенсаційної схеми побудови навігаційно-управляючого комплексу.
Посилання
Степанов О. А. Состояние, перспективы развития и применения наземных систем навигации для подвижных объектов / О. А. Степанов // Гироскопия и навигация. – № 2 (49). – 2005. – С. 95–121.
Schmidt, G. T. INS/GPS Integration Architectures / Schmidt G. T., Phillips R. E. // Advances in Navigation Sensors and Integration Technology. RTO NATO Lecture. – Series N232. – 2004. – P. 130–138.
Соловьев, Ю. А. Спутниковая навигация и ее приложения / Ю. А. Соловьев. – М.: ЭКО-ТРЕНЗ, 2003. – 325 с.
Kalman, R. E. A new approach to linear filtering and prediction problems / Kalman, R. E. // Journal of Basic Engineering. – 82 (1). – 1960. – P. 35–45.
Лебедев Д. В. ?нформационно-алгоритмические аспекты управления подвижными объектами / Д. В. Лебедев, А. ?. Ткаченко. – К.: Наукова думка, 2000. – 312 с.
Справочное пособие по теории автоматического регулирования и управления / Под ред. Е. А. Попова. – М.: Машиностроение, 1973. – 584 с.
Степанов О. А. Особенности построения и перспективы развития навигационных интегрированных инерциально-спутниковых систем / Под ред. В. Г. Пешехонова. – Санкт-Петербург: Наука, 2004. – 120 c.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).