Розв’язування конструктивно-технічних задач в умовах деформації їх змісту

Автор(и)

  • L. V. Berezova Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml

Анотація

Анотація. Задачі, запитання та практичні завдання, є ефективним дидактичним засобом, який робить активної творчої діяльності людини. Конструктивне мислення здійснюється при вирішенні творчих завдань. Аналіз творчих розвитку технічного мислення і особливості Конструктивно-технічного рішення завдань. Творче мислення-це пошук і відкриття чогось нового, для творчості, потрібно володіти здатність самостійно і критично мислити. Виходячи з основних напрямів, сформованих методами стратегії вирішення завдань рішення. Трансформація стратегії рішення конструктивно-технічної задачі з використанням ускладнень є.

У статті розглядається застосування методів інформаційної недостатності і заборона. на підставі рішення учнями конструктивно-технічних розглянуто задачі. Ці методи замутити розумову діяльність учнів, допомагає розширити форми необхідних структурно функціональні групи Пошук, надає допомогу в побудові оптимальних варіантів вирішення завдань.
Ключові слова: творче мислення, трансформація, стратегії, конструктивно-технічних задач, вирішення завдань, ускладнення.

Посилання

References

Venda, V. F. (1990). The systems of the artificial intellect. Evolution, psychology, information science. Moscow, Mashinostroyeniye, 93.

Kostyuk, G. S. (1982). The problems of psychological thinking. Psychological questions. No 7, 8-15.

Molyako, V. A. (1983). Psychology of design activity. Мoscow, Mashinostroyeniye, 134.

Molyako, V. A. (2002). The strategies of solution of the new tasks in the process of creative activity. No 4, 33-34.

Molyako, V. O. (2004). Psychology of creativity – new paradigm researching of the constructive activity of a man. Practical psychology and social work. No 8, 1-4.

Tretyak, T. M. (2005). Solving of the tasks by pupils in the complicated conditions. The creative potential of a personality: problems of the development and realization. Kyiv, 264-267.

Skakun, V. Z. (1986). Applying of the creative training in senior pupils’ training to a work. Kyiv, Rad. Shkola, No 26, 52-60.

Shupeiko, I. G. (1983). Evolution and transformation of the solution strategies of the operative tasks in the process of studying. Thesis abstract of Candidate of Psychology Science. Мoscow, 25.

Список літератури

Venda V. F. The systems of the artificial intellect. Evolution, psychology, information science. Moscow, 1990. 93 р.

Kostyuk G. S. The problems of psychological thinking. Psychological questions. 1982. No 7. Р. 8–15.

Molyako V. A. Psychology of design activity. Мoscow, 1983. 134 р.

Molyako V. A. The strategies of solution of the new tasks in the process of creative activity. 2002. No 4. Р. 33–34.

Molyako V. O. Psychology of creativity – new paradigm researching of the constructive activity of a man. Practical psychology and social work. No 8. 2004. Р. 1–4.

Tretyak T. M. Solving of the tasks by pupils in the complicated conditions. The creative potential of a personality: problems of the development and realization. Kyiv, 2005. Р. 264–267.

Skakun V. Z. Applying of the creative training in senior pupils’ training to a work. Kyiv, Rad. Shkola, 1986. No 26. Р. 52–60.

Shupeiko I. G. Evolution and transformation of the solution strategies of the operative tasks in the process of studying. Thesis abstract of Candidate of Psychology Science. Мoscow, 1983. 25 р.

Завантаження

Опубліковано

2019-01-25

Номер

Розділ

Статті