МОДЕЛЬ ОПТИМІЗАЦІЇ ВИТРАТ ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНОГО ПРОЕКТУ ПЛАТНОЇ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ
Анотація
Багатоваріантність методів розробки інвестиційно-будівельних проектів призводить до необхідності аналізу існуючих і побудови нових економіко-математичних моделей, що враховують ймовірності здійснення тих чи інших варіантів, а також враховують умови невизначеності і ризику. У сфері автотранспортної інфраструктури інвестиційно-будівельні проекти завжди масштабні та затратні, тому, що їх реалізація впливає на різні складові соціально-економічного розвитку територій. Інвестиційно-будівельні проекти платних автомобільних доріг, взагалі являються складно керованими системами, що змінюють свою конфігурацію в ході багатокрокових процесів. Можливість здійснювати управління такою системою зумовлює виникнення проблеми вибору тих чи інших дій і неминуче призводить до задачі пошуку оптимально доцільного рішення з точки зору управління.
В статті розроблено алгоритм економіко-математичної моделі оптимізації витрат інвестиційно-будівельного проекту платної автомобільної дороги в умовах невизначеності та ризику. Опис робіт системи виконано на основі «марковських» процесів прийняття рішень, а оптимізація витрат здійснена методами дискретного та динамічного програмування, відповідно до загальної концепції аналізу і оптимізації багатокрокових завдань.
Запропонована модель може бути інструментом в оперативному управлінні процесом розробки інвестиційно-будівельного проекту, на основі якого в подальшому будуть побудовані графіки і календарний план його реалізації.
Посилання
Vorkut, T. A. (2008). Proektnyj analiz. Kyiv.UTsDK.
Zalunin, V. F., Schehlova, O. Yu., Lazhe, M. V.(2013). Estimation of economic efficiency of construction of highways. Derzhava ta rehiony. Vol. 2 (71). 55-59.
Zatonats'ka, T. H. (2013). Ways of formation ofmodern transport infrastructure in Ukraine. Finansy Ukrainy .Vol. 8. 54-61.
Heiets, V. M. (2010). New course: reforms inUkraine. 2010-2015. Kyiv. NVTs NBUV.
Hovard, R. A. (1964). Dynamic Programming andMarkov Processes. Moscow.
Bastiat, F. (2005). Sophismes Economique France:Belles Lettres.
Drucker, P. F. (1995). Managing for the Future–1st ed. Plume.
Eijgenraam, C. J. J., Koopmans, C. C., Prij J.,Rosenberg, F. A., Tang, P. J. G., Verster, N. (2000). OEEI: Evaluatie van infrastructuurprojecten: leidraad voor kostenbatenanalyse, Tijdschrift Vervoerwetenschap 31, 28-33.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).