Розробка рекомендацій щодо підвищення безпеки руху транспортних засобів і пішоходів на ділянці дороги села Усівка Київської області
DOI:
https://doi.org/10.31548/machenergy2019.01.055Ключові слова:
інтенсивність руху, транспортний засіб, транспортний потікАнотація
Розвиток сучасного суспільства характеризується інтенсивною автомобілізацією. Цей процес супроводжується розвитком різних галузей промисловості і сільського господарства, задоволенням культурно-побутових потреб населення.
Автомобілізація як частина загального поступального розвитку суспільства має як позитивні, так і негативні риси. З одного боку, цей процес супроводжується значними економічними вигодами: активізується розвиток різних галузей промисловості і сільського господарства, повніше задовольняються потреби населення у вигляді пасажирських і вантажних перевезень; з іншого – автомобілізація породжує комплекс негативних проблем: ускладнюється процес дорожнього руху, зростають транспортний травматизм та збитки від пошкодження техніки і вантажу та ін. Ускладнення процесу дорожнього руху характеризують через підвищення дорожньо-транспортних пригод (ДТП).
На сьогодні безпека дорожнього руху ‒ одна з найважливіших соціальних та економічних проблем у нашій країні. Зважаючи на незадовільну статистику ДТП в Україні, перед державою стоїть складне та дуже відповідальне завдання зі збереження життя та здоров’я людей, вирішення якого вимагає належної організації заходів із підвищення безпеки дорожнього руху. Об’єднані зусилля щодо покращання безпеки дорожнього руху в країнах Європейського Союзу базуються на висновках оцінки стану безпеки дорожнього руху, а також на результатах наукових досліджень. Вважається, що ДТП є надто складною проблемою, щоб розглядати її методом проб і помилок.
Посилання
Kashkanov A. A., Grisyuk A. G. (2005). Traffic Safety of road transport. Vinnitsa: Educational-methodical Department of the VNTU. 176.
Klinkovsky G. S. (1982). Traffic organization. Moscow. Transport. 172-180.
Klinkovsky G. S., Afanasyev M. (2001). Would. Traffic organization. Moscow. Transport. 247.
Pugachev, I. N., A. E. Gorev, E. M. Oleshchenko (2009). Organization and road safety. Moscow. Publishing center "Academy". 272.
Polischuk V. P., Baculo A. A., Dzyuba A. P., Rezov V. I. (2011). Organization and regulation of road traffic. Kyiv. Knowledge of Ukraine. 467.
Guidelines for the assessment of road capacity. Moscow. Minavtodor, (1982). 88.
Silyanov V. V. (1977). Theory of traffic flows in road design and traffic management. Moscow. Transport. 330.
Silyanov V. V. (1984). Transport and operational qualities of roads. Moscow. Transport. 287.
Dmitrichenko M. F. (20005). Systematology transport: the textbook: in 5 vol. Kyiv. Knowledge Of Ukraine. Book IV: traffic. 447-448.
Hamster Y. V. (1986). Organization of road traffic. Kyiv. Higher school. 270.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).