Система оцінки показників ефективності ланцюгів постачання

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31548/machenergy2019.03.103

Ключові слова:

вартість, ефективність, ланцюг постачання, клієнт, система показників, цінність компанії.

Анотація

Транспортні організації виступають на товарних В статті проведено аналіз існуючих систем вимірювання ефективності ланцюгів постачання та запропоновано новий підхід, що оснований на поєднанні методів вимірювання загальної вартості компанії та збалансованої системи показників.
Запропонований інтегрований підхід узагальнює показники оцінки ефективності функціонування ланцюгів постачання у комплексну систему, яка відповідає довгостроковим стратегіям розвитку бізнесу, потребам клієнтів і запитам суспільства. В ньому показники ефективності по-перше, враховують вплив усіх бізнес-процесів на операційні витрати, оборотний капітал і довгострокові активи ланцюга постачання і по-друге характеризують розвиток відносин з клієнтами, ефективність управління персоналом та рівень розвитку інформаційних систем.
Для реалізації інтегрованого підходу до розробки ключових показників ефективності в системі скомбіновано фінансові та нефінансові, якісні та кількісні показники, які комплексно і збалансовано відображають стан та перспективи розвитку компанії.

Посилання

Gunasekaran A., Patel' S., MakGofi R. E. (2004). Supply Chain Performance Scope. Mezhdunarodnyj zhurnal jekonomiki proizvodstva. Vol. 3, 333-347. [in Russian]. https://doi.org/10.1016/j.ijpe.2003.08.003

Kaplan R., Norton D. (2003). Balanced scorecard. From strategy to action. ZAO «Olimp-Biznes», Moskva [in Russian].

Kouplend T., Koller T. (2005). Value of companies - evaluation and management. ZAO «Olimp-Biznes», Moskva [in Russian].

Parmenter D. (2015). Key performance indicators. Development, implementation and application of decisive indicators. ZAO «Olimp-Biznes», Moskva [in Russian] https://doi.org/10.1002/9781119019855

Gatorny Dzh. (2008). Supply Chain Management: A Directory of Publishers Gower; 5rd ed. INFRA-M, Moskva [in Russian].

Chukhraj N. I., Mlynko I. B. (2013). Evaluating the effectiveness and efficiency of marketing an industrial enterprise in the supply chain. Marketynh i menedzhment innovatsij. Vol. 3, 24-34. [in Ukrainian].

Beamon B. M. (1999). Measuring supply chain performance. International Journal of Production Management. 275-292.

https://doi.org/10.1108/01443579910249714

Bullinger, H. J., Kuhner M. (2002). Analysing supply chain performance using a balanced measurement method. International Journal of Production Research. Vol. 40. 3533-3543. https://doi.org/10.1080/00207540210161669

Chan, F. T. S., Qi, H. J. (2003). An innovative performance measurement method for supply chain management. Supply Chain Management: An International Journal. Vol. 3. 209-223.

https://doi.org/10.1108/13598540310484618

Fernandez P. (2002). Three Residual Income Valuation Methods And Discounted Cash Flow Valuation. Madrid IESE Business School, [Online], available at: http://pruss.narod.ru/ThreeIncome_ OneDCF.pdf

https://doi.org/10.2139/ssrn.296945

Hausman W. (2019). Financial Flows & Supply Chain Efficiency/Visa Commercial Solutions [Online], available at: http://www.visa-asia.com/ap/sea/ commercial/corporates/includes/uploads/Supply_Chain_Management_Visa.pdf.

Keebler, J. S., Manrodt K. B., Durtsche D. A., Ledyard D. M. (1999). Keeping Score: Measuring the Business Value of Logistics in the Supply Chain. Oak Brook, IL: Council of Logistics Managemen

Завантаження

Опубліковано

2020-01-27

Номер

Розділ

Статті