Система оцінки показників ефективності ланцюгів постачання
DOI:
https://doi.org/10.31548/machenergy2019.03.103Ключові слова:
вартість, ефективність, ланцюг постачання, клієнт, система показників, цінність компанії.Анотація
Транспортні організації виступають на товарних В статті проведено аналіз існуючих систем вимірювання ефективності ланцюгів постачання та запропоновано новий підхід, що оснований на поєднанні методів вимірювання загальної вартості компанії та збалансованої системи показників.
Запропонований інтегрований підхід узагальнює показники оцінки ефективності функціонування ланцюгів постачання у комплексну систему, яка відповідає довгостроковим стратегіям розвитку бізнесу, потребам клієнтів і запитам суспільства. В ньому показники ефективності по-перше, враховують вплив усіх бізнес-процесів на операційні витрати, оборотний капітал і довгострокові активи ланцюга постачання і по-друге характеризують розвиток відносин з клієнтами, ефективність управління персоналом та рівень розвитку інформаційних систем.
Для реалізації інтегрованого підходу до розробки ключових показників ефективності в системі скомбіновано фінансові та нефінансові, якісні та кількісні показники, які комплексно і збалансовано відображають стан та перспективи розвитку компанії.
Посилання
Gunasekaran A., Patel' S., MakGofi R. E. (2004). Supply Chain Performance Scope. Mezhdunarodnyj zhurnal jekonomiki proizvodstva. Vol. 3, 333-347. [in Russian]. https://doi.org/10.1016/j.ijpe.2003.08.003
Kaplan R., Norton D. (2003). Balanced scorecard. From strategy to action. ZAO «Olimp-Biznes», Moskva [in Russian].
Kouplend T., Koller T. (2005). Value of companies - evaluation and management. ZAO «Olimp-Biznes», Moskva [in Russian].
Parmenter D. (2015). Key performance indicators. Development, implementation and application of decisive indicators. ZAO «Olimp-Biznes», Moskva [in Russian] https://doi.org/10.1002/9781119019855
Gatorny Dzh. (2008). Supply Chain Management: A Directory of Publishers Gower; 5rd ed. INFRA-M, Moskva [in Russian].
Chukhraj N. I., Mlynko I. B. (2013). Evaluating the effectiveness and efficiency of marketing an industrial enterprise in the supply chain. Marketynh i menedzhment innovatsij. Vol. 3, 24-34. [in Ukrainian].
Beamon B. M. (1999). Measuring supply chain performance. International Journal of Production Management. 275-292.
https://doi.org/10.1108/01443579910249714
Bullinger, H. J., Kuhner M. (2002). Analysing supply chain performance using a balanced measurement method. International Journal of Production Research. Vol. 40. 3533-3543. https://doi.org/10.1080/00207540210161669
Chan, F. T. S., Qi, H. J. (2003). An innovative performance measurement method for supply chain management. Supply Chain Management: An International Journal. Vol. 3. 209-223.
https://doi.org/10.1108/13598540310484618
Fernandez P. (2002). Three Residual Income Valuation Methods And Discounted Cash Flow Valuation. Madrid IESE Business School, [Online], available at: http://pruss.narod.ru/ThreeIncome_ OneDCF.pdf
https://doi.org/10.2139/ssrn.296945
Hausman W. (2019). Financial Flows & Supply Chain Efficiency/Visa Commercial Solutions [Online], available at: http://www.visa-asia.com/ap/sea/ commercial/corporates/includes/uploads/Supply_Chain_Management_Visa.pdf.
Keebler, J. S., Manrodt K. B., Durtsche D. A., Ledyard D. M. (1999). Keeping Score: Measuring the Business Value of Logistics in the Supply Chain. Oak Brook, IL: Council of Logistics Managemen
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).