Рекомендації з підвищення безпеки дорожнього руху у сільських населених пунктах
DOI:
https://doi.org/10.31548/machenergy2020.02.067Ключові слова:
дорожньо-транспортна пригода, дорожній одяг, дорожні знаки, інтенсивність, пропускна здатність, рівень завантаження, рівень зручності, транспортний потік.Анотація
За період з 2011 по 2016 рік у дорожньо-транспортних пригодах в Україні загинуло 26,7 тис. осіб, з них 43,7 відсотка ‒ пішоходи і велосипедисти. За оцінкою Світового банку, щорічні втрати в результаті дорожньо-транспортних пригод в Україні становлять близько 4-5 млрд. доларів США. Так, в 2016 році на українських дорогах загинуло майже
3,4 тис. осіб, 33,6 тис. були травмовані. Як зазначається у Національній транспортній стратегії України на період до 2030 року потребують розв’язання зокрема такі проблеми: високий рівень смертності та травматизму в результаті дорожньо-транспортних пригод; недосконалість системи управління безпекою на транспорті та відсутність єдиного координаційного органу управління безпекою дорожнього руху, що є причиною відсутності цілісної системи державного управління безпекою дорожнього руху; недосконалість систем моніторингу дорожньо-транспортних пригод, їх статистики та управління ризиками; неефективний підхід до розв’язання проблеми високого рівня аварійності та тяжкості її наслідків і створення наукового підґрунтя діяльності у сфері безпеки дорожнього руху; відсутність конкретних вимірних цілей з підвищення рівня безпеки дорожнього руху, відповідного скоординованого плану дій у зазначеній сфері; низький рівень виховання суспільства у сфері безпеки дорожнього руху, власної відповідальності та дотримання правил дорожнього руху тощо.
Для підвищення рівня безпеки дорожнього руху пропонується перелік таких завдань, зокрема: виконання програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху; утворення міжвідомчого органу управління безпекою дорожнього руху; інтеграція модулів з безпеки дорожнього руху до системи освіти; проведення оцінки безпеки наявної дорожньої інфраструктури та запровадження інженерних дій щодо поліпшення показників безпеки, проектування доріг з урахуванням швидкісних режимів; посилення контролю за дотриманням правил дорожнього руху; широке використання інноваційних технологій щодо забезпечення безпеки дорожнього руху; покращення пішохідної інфраструктури, паркувальних зон, обмеження швидкості руху транспортних засобів тощо.
Посилання
Blinkin M.Ya., Reshetova E.M. Road safety: back-ground, international experience, basic institutions. Mos-cow. Publishing House of the Higher School of Econom-ics, 2013.240 p.
Silyanov V.V, Domke E.R. Transport and opera-tional qualities of roads and city streets: a textbook for stu-dents higher textbook institutions. Moscow. Academy Publishing Center, 2009. 352 p.
URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/430-2018-%D1%80 (date of the application: 04.20.2020).
Aulin V., Hrynkiv A., Lysenko S., Rohovskii I., Chernovol M., Lyashuk O., Zamota T. (2019). Studying truck transmission oils using the method of thermal-oxidative stability during vehicle operation. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. Vol. 1. № 1/6 (97). 6−12.
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2019.156150
Vyhovsky S. M., Rogovskii I. L. (2019). Simulation modeling of physical hazards on production processes during operation of MEZ on granaries. Machinery & Energetics. Journal of Rural Production Research. Kyiv. Ukraine. Vol. 10. No 1. 189-194.
https://doi.org/10.31548/machenergy2019.01.189
Voinalovych Oleksandr, Hnatiuk Oleg, Rogovskii Ivan, Pokutnii Oleksandr. (2019). Probability of traumatic situations in mechanized processes in agriculture using mathematical apparatus of Markov chain method. Proceedings of 18th International Scientific Conference "Engineering for rural development". Jelgava, Latvia, May 22-25, Latvia University of Agriculture. Faculty of Engineering. Vol. 18, 563−269.
https://doi.org/10.22616/ERDev
Zagurskiy О., Rogach S., Pokusa T., Titova L., Rogovskii I. (2019). «Green» supply chain as a path to sustainable development. Mechanisms of stimulation of socio-economic development of regions in conditions of transformation. Monograph. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole; ISBN 978-83-946765-7-5; pp. 199-213. pp. 330.
Zagurskiy О., Rogach S., Pokusa T., Titova L., Rogovskii I. (2018). Global supply chain in context of new model of economic growth. Conceptual bases and trends for development of social-economic processes. Monograph. Opole. Poland. 64-74.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).