Використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі викладання технічних дисциплін у навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації
Анотація
Виконаний аналіз програмних дидактичних засобів, що використовуються в аграрній освіті. Розглянуто інформаційно- комунікаційну підготовку трактористів-машиністів сільськогосподарського виробництва.Посилання
Булах І.Є. Теорія і методика комп'ютерного тестування успішності навчання: дис.... доктора пед. наук : 13.00.01 / Булах Ірина Євгенівна – К., 1995. – 430 с.
Верлань А.Ф. Основні напрямки застосування ІКТ в сучасній школі /А.Ф. Верлань, Л.О. Тверезовська // Сучасні ІКТ в навчальному процесі. – К.:НПУ ім. М.П. Драгоманова, 1997. – С. 22 28.
Гуржій А.М. Інформаційні технології в освіті / А.М. Гуржій // Проблеми освіти: наук.-метод. зб. / Кол. авт.: М.З. Згуровський (гол. ред.) та ін. – К.: ІЗМН, 2002.– Вип. 11. – 172 с.
Клочко В.І. Нові ІКТ навчання математики в технічній вищій школі : автореф. дис… на здобуття наук. степеня док. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теорія та методика професійної освіти». – К., 1998. – 36 с.
Кропивко М.Ф. Інформаційне забезпечення агропромислового виробництва України в ринкових умовах / М.Ф. Кропивко. – К.: УААН, ІАЕ, 1996. – 134 с.
Кузнецов А.А. О концепции содержания образовательной области "?нформатика" в 12-летней школе / А.А. Кузнецов // ?нформатика и образование. – 2000. – №7. – С. 27.
Машбиц Е.?. Психолого-педагогические проблемы компютеризации обучения / Е.?. Машбиц. – М.: Педагогика, 1988. –192 с.
Мельничук Д.О. Проблеми становлення та розвитку ринкової системи розповсюдження аграрних знань та інформації в Україні / Під ред.Д.О. Мельничука, М.Ф. Кропивка. – К.: НАУ, 2001. – 10 с.
Морзе Н.В. Методика навчання інформатики / За ред. М.І. Жалдака. – К.: Навчальна книга, 2003. – 254 с.
Основы компьютерной грамотности / Е.?. Машбиц, Л.П. Бабенко, Л.В. Верник и др. – К.: Вища школа, 1988. – 215 с.
Скибицкий Е.Г. Компьютеризированные курсы в педагогическом процессе общеобразовательных учреждений / Е.Г. Скибицкий. – Новосибирск, 1999. –212 с.
Сумський В.І. ЕОМ при вивченні фізики : навчальний посібник / За ред. М.І. Шута. – 2-е вид. – К.: Вища школа, 1997. – 184 с.
Шадриков В.Д. ?нформационные технологии и педагогіка / В.Д. Шадриков // Телекоммуникации и информатизация образования. – 2002. – №5. – С. 36–38.
Швиденко М.З. Створення дистанційної аграрної освіти / М.З. Швиденко // Аграрна наука та освіта. – 2001. – Т. 2. – №1-2. – С. 2138.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).