АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ З ДИСЦИПЛІНИ “ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ”

Автор(и)

  • І. О. Колосок Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml

Анотація

Кількісне зростання автомобільного парку у нашій країні і як наслідок збільшення учасників дорожнього руху призводить до зростання кількості дорожньо-транспортних подій. В Україні за останні п'ять років зареєстровано 293 тис. дорожньо-транспортних пригод, у яких загинуло майже 35 тис. і травмовано понад 286 тис. осіб. Переважну більшість дорожньо-транспортних пригод скоєно з вини водіїв транспортних засобів (77 відсотків загальної кількості). Рівень смертності внаслідок дорожньо-транспортних пригод в Україні (102 особи на 1 млн. жителів) значно перевищує показники таких держав, як Швейцарія (49 осіб), Німеччина (62 особи). Основними причинами такого стану є недостатній рівень забезпечення безпеки дорожнього руху; неналежне забезпечення технічного обслуговування транспортних засобів; низький рівень дисципліни учасників дорожнього руху; невідповідність стану вулично-дорожньої мережі рівню інтенсивності транспортного руху; недостатність впровадження новітніх технологій і технічних засобів організації дорожнього руху; невисокий рівень підготовки майбутніх водіїв. В статті розглядаються проблеми навчального процесу вишу, що пов’язані з підвищенням якості практичної підготовки студентів з диципліни “Правила дорожнього руху” та запропоновані дійові шляхи їх вирішення за рахунок диференціації підходів у керуванні пізнавальною діяльністю студентів.

Біографія автора

  • автор І. О. Колосок, афіліація Національний університет біоресурсів і природокористування України
    кандидат педагогічних наук

Посилання

Архангельский С. ?. Лекции по теории обучения в высшей школе. Москва. Высшая школа. 1974. 384 с.

Вергасов В. М. Активизация познавательной деятельности студентов в высшей школе. Київ. Вища школа. 1985. 176 с.

Дьомін А. І. Розвиток пізнавальної діяльності учнів. Київ. Вища школа. 1976. 90 с.

Дидактика средней школы. Некоторые проблемы соврем. Дидактики : учебное пособие. Под редакцией М. А. Данилова и М. Н. Скаткина. Москва. Просвещение. 1975. 303 с.

Лернер ?. Я. Развитие мышления учащихся в процессе обучения истории. Пособие для учителей. Москва. Просвещение. 1982. 191 с.

Педагогика. Курс лекций. Под редакцией Г. ?. Щукиной. Москва. Просвещение. 1966. 648 с.

Сластенин В. А., ?саев ?. Ф., Мищенко А. ?., Шиянов Е. Н. Педагогика. Москва. Школа-Пресс. 1997. 512 с.

Шамова Т. ?. Формирование познавательной самостоятельности школьников. Формирование познавательной самостоятельности школьников в процессе усвоения системы ведущих знаний и способов деятельности. Москва. НИ школ. 1975. С. 5—19.

Лузан П. Г., Дьомін А. І., Рябець В. І. Формування активності студентів у навчанні: монографія. Київ. Вища школа. 1998. 192 с.

Щукина Г. ?. Активизация познавательной деятельности учащихся в учебном процессе: учебное пособие. Москва. Просвещение. 1979. 160 с.

Завантаження

Опубліковано

2017-10-30

Номер

Розділ

Статті