СУБ’ЄКТИВНІ ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З МЕХАНІЗАЦІЇ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА
Abstract
Статтю присвячено дослідженню питань пов’язаних із формуванням умов для професійного саморозвитку майбутніх фахівців інженерної сфери агропромислового виробництва засобами особистісно-розвивальних педагогічних технологій. Обґрунтовано суб’єктивні дидактичні умови професійного саморозвитку майбутніх фахівців з механізації сільського господарства під час вивчення загальноінженерних дисциплін. Це організація формування безперервної зовнішньої мотивації оволодіння знаннями із загальноінженерних дисциплін з поступовою трансформацією її у внутрішню мотивацію; забезпечення формування професійно-пізнавальних інтересів студентів у навчальному процесі; створення викладачем позитивного емоційного фону на основі навчальних ситуацій, що сприяють виникненню у майбутніх фахівців з механізації сільського господарства стенічних позитивних емоцій.
References
Гончаренко С.У. Методика як наука / С.У. Гончаренко // Неперервна профе-сійна освіта: теорія і практика. – К., 2001. – Вип. 1. – С. 86–95.
Бондар М.М. Розвивальне навчання майбутніх аграрників засобами загально-інженерних дисциплін : монографія / М.М. Бондар. – Ніжин: ТОВ «Видавництво «Аспект-Поліграф». 2007. – 240 с.
Виготский Л.С. Психология развития человека / Л.С. Виготский. – М.: Смысл: ООО ”?здательство ”ЭКСМО”, 2005. – 1135 с.
Абульханова-Славская К.А. Стратегия жизни / К.А. Абульханова-Славская. – М.: Мысль, 1991. – 299 с.
Бодалёв А.А. Вершина в развитии взрослого человека: характеристики и условия достижения / А.А. Бодалёв. – М.: Флинта: Наука, 1998. – 168 с.
Митина Л.М. Психология труда и профессионального развития учителя / Л.М. Митина. – М.: Академия, 2004. – 320 с.
Левківський Б. Підвищення педагогічної майстерності викладачів вищих на-вчальних закладів / Б. Левківський // Вища школа. – 2005. – № 3. – С. 55–58.
Професіоналізм особистості: теоретико-методологічний аспект : монографія / В.Й. Бочелюк, С.А. Білоусов, Г.О. Горбань та ін. – Запоріжжя: ГУ «ЗІДМУ», 2007. – 248 с.
Кручек В.А. Професійна компетентність викладача як фактор формування ку-льтури педагогічної взаємодії / В.А. Кручек // Сб. науч. тр. SWorld. – Одеса: Куп-рієнко, 2013. – Вип. 2. – Т. 18. – С. 63–67.
Теслюк В.М. Основи педагогічної майстерності викладача вищої школи : на-вч. посіб. / В.М. Теслюк. – К. : Логос" 2014. – 344 с.
Романовський О.Г. Теоретичні і методичні основи підготовки інженера у ви-щому навчальному закладі до майбутньої управлінської діяльності : Автореф. дис. … д-ра пед. наук: 13.00.04 / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України / О.Г. Романовський. – К., 2001. – 40 с.
Дьомін А.І. Розвиток пізнавальної діяльності учнів / А.І. Дьомін. – К.: Вища школа, 1976. – 90 с.
Демин А.?. Дидактические основы развития познавательной деятельности учащихся средней общеобразовательной и специальной школы (на материалах обучения техническому труду и сельскохозяйственной технике): Дис. … д-ра пед. наук в форме научного доклада: 13.00.01 / А.?. Демин. – М., 1990. – 36 с.
Беспалько В.П. Системно-методическое обеспечение учебно-воспитательного процесса подготовки специалистов : учеб.-метод. пособие / В.П. Беспалько, Ю.Г. Татур. – М.: Высшая школа, 1989. – 144 с.
Манько В.М. Ступенева підготовка інженерів-механіків сільськогосподарсь-кого виробництва / В.М. Манько, В.В. Іщенко. – К.: Науково-методичний центр аграрної освіти, 2005. – 506 с.
Манько В.М. Теоретичні основи методики навчання механізації тваринницт-ва / В.М. Манько. – К.: Редакційно-вид. відділ Наукметодцентру агроосвіти, 2000. – 359 с.
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).