Інноваційний туристичний продукт як чинник розбудови туристичної індустрії
DOI:
https://doi.org/10.31548/bioeconomy2020.02.033Анотація
Дослідження формування та розробки інноваційних туристичних продуктів на сьогодні є актуальною проблемою. У статті узагальнено та систематизовано інноваційні ознаки туристичного продукту для розбудови туристичної індустрії та підвищення конкурентоспроможності туристичної галузі. Зазначено, що інновації – це необхідний процес у створенні нового привабливого туристичного продукту, а також у формуванні сприятливих умов для активізації діяльності інвесторів у туристичній сфері країни. Перераховано такі види інновацій у туристичній індустрії, а саме: продуктові, технологічні, маркетингові, сервісні, організаційно-управлінські інновації та інновації логістики. Виділено конкурентні переваги, які мають бути основою формування конкурентоспроможності нашої України в галузі туристичного бізнесу, а саме: унікальний цілющий клімат, наявність великої кількості територій із лікувальними можливостями, значний історико-культурний потенціал, привабливість туристичної індустрії нашої країни для іноземного інвестування. Вказано також і на проблемні напрями щодо туристичної привабливості України. Зроблено акцент на тому, що саме держава повинна підтримувати розвиток туристичного бізнесу в Україні відповідно до таких принципів: здійснювати фінансування відповідно до потреб галузі, створювати сприятливі умови для її подальшого розвитку, визначати й підтримувати пріоритетні напрями розвитку галузі, здійснювати підтримку і захист українських та іноземних туристів, туристичних операторів та агентів і їхніх об’єднань. Визначено популярні і нові інноваційні напрями туризму, тренди і технології, які на даному етапі є затребуваними в туристів. Надано характеристику кожному трендовому напрямі туризму. Перераховано основні вимоги і надано пропозиції щодо створення інноваційного туристичного продукту.Посилання
Batkovets N.O. Bursa O.V. (2016), Analiz suchasnykh tendentsii zastosuvannia innovatsii u turystychnii haluzi // Hlobalni ta natsionalni problemy ekonomiky. (11). 263-266 [in Ukraine].
Hutsol, A. (2015), Innovatsijni tekhnolohii v turyzmi [Innovative technologies in tourism], Severodonetsk [in Ukraine].
Kudinova I.P. (2019), Turyzm yak faktor sotsialno-ekonomichnoho rozvytku ta yoho innovatsiini napriamky // Bioekonomika i ahrarnyi biznes. 10 (1). 50-57 [in Ukraine].
Lotysh O. Ia. (2017), Stratehichnyi analiz i otsinka mozhlyvostei innovatsiinoho rozvytku turystychnoi haluzi Ukrainy // Efektyvna ekonomika. 8. 20-26 [in Ukraine].
Mykhailichenko H.I. (2015), Analiz isnuiuchykh metodyk otsinky innovatsiinoho potentsialu pidpryiemstv sfery turyzmu // Naukovyi visnyk Mykolaivskoho derzhavnoho universytetu imeni V.O. Sukhomlynskoho. 1. 98-102 [in Ukraine].
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.ukАвтори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).