Туризм як складова національної економіки України
DOI:
https://doi.org/10.31548/bioeconomy2020.02.066Анотація
Проблематика підвищення ефективності діяльності туристичних підприємств, оцінка потенціалу туристичних ресурсів в Україні й розвиток міжнародної туристичної діяльності є актуальним сьогоденням. У даній статті проаналізовано й обґрунтовано розвиток туристичного бізнесу в Україні як пріоритетної складової національної економіки, висвітлено реальний та потенційний ресурсний потенціал для розвитку рекреаційно – туристичної сфери в Україні, наведено деталізацією заходів задля виходу країни на світовий туристичний ринок.
Туристичний бізнес сприятиме збільшенню надходжень до бюджетів, сприятиме зростанню зайнятості населення, в тому числі і у сільській місцевості, і через привабливий туристичний потенціал в Україні можливе залучення інвестицій. Все це потребує удосконалення маркетингового, інформаційного та рекламного забезпечення туристично – рекреаційного потенціалу країни.
У разі глобалізації туризму Україна має зробити цю галузь однією з перспективних та інноваційно привабливих галузей економіки. Держава зі своєї сторони має сприяти розвиткові туристичної індустрії та дотриманням якості послуг, що надаватимуться. Інтеграційний процес між тим полягатиме у впровадженні європейських норм і стандартів в освіті й туризмі та поширенні культурних, наукових здобутків. 2020 рік визнано роком розвитку туризму в Україні. Це надає «зелене світло» туристичній підприємницькій діяльності.
Отже, проаналізувавши стан та перспективи розвитку туристичного бізнесу в Україні, варто зазначити, що ця галузь стає однією із пріоритетних сфер підвищення економіки держави. Історичний, культурно – етнографічний, гастрономічний, санаторно – курортний потенціали країни у разі створення сприятливих умов для інвестицій та належного маркетингу виведуть країну у світові лідери туристичної індустрії.
Посилання
Bobrytsʹka, N. (2014) Marketynh v upravlinni turystychnymy destynatsiyamy .Marketynh v Ukrayini, 4, 39-47.
Bartoshchuk, O. V. Otsinka rozvytku turyzmu v Ukrayini. Investytsiyi: praktyka ta dosvid,7, 82-86.
Zikeyeva, S. H. (2013) Turystychna haluzʹ Ukrayiny v period yevrointehratsiyi: sotsialʹno-ekonomichnyy aspekt. Ekonomika i menedzhment kulʹtury, 1,74-82.
Kozlovsʹkyy, R. (2014) Ukrayina: turystychnyy rukh – 2013. Ukrayinsʹkyy turyzm, 1, 26-28.
Mosiyuk, S.I., Mosiyuk, I.P.,& Mosiyuk, V.I. (2016). Rozvytok ukrayinsʹkoho sela cherez zelenyy turyzm, 247, 75-82.
Mosiyuk, S.I., Mosiyuk, I.P., & Mosiyuk, V.I.(2016). Vazheli derzhavnoho rehulyuvannya hospodarsʹkoyi diyalʹnosti krayiny v rynkovykh umovak,247, 134-141.
Okhrimenko, A. (2014) Dosvid yevropeysʹkykh krayin finansuvannya turyzmu. Visnyk Lʹvivsʹkoho universytetu, 34,160-167.
Ofitsiynyy internet-sayt Derzhavnoyi sluzhby turyzmu i kurortiv. Retrieved from www.tourism.gov.ua
Pro skhvalennya Stratehiyi rozvytku turyzmu ta kurortiv na period do 2026 roku. Retrieved from http://www.kmu.gov.ua/control/ru/cardnpd?docid=249826501
Savelʹev, L. A. (2001). Ynvestytsyonnaya pryvlekatelʹnostʹ korporatsyy predprynymatelʹskoho typa. Ekonomika: problemy teoriyi ta praktyky, 82, 88-96.
Sarychev, V. I. (2014). Stan ta perspektyvy svitovoyi ta natsionalʹnoyi sfer turyzmu v konteksti lyudsʹkoho rozvytku, 2, 80-84.
Tkachenko, T. I. (2006). Stalyy rozvytok turyzmu: teoriya, metodolohiya, realiyi biznesu.Monohrafiya . Kyyiv: Natsionalʹnyy torhovelʹno - ekonomichnyy universytet.
Turystychni potoky. Derzhavna sluzhba statystyky Ukrayiny. Retrieved from http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2007/tyr/tyr_u/potoki2006_u.htm
Shevchenko, S. (2013). Perspektyvy yevropeysʹkoyi intehratsiyi rynku turystychnykh posluh ukrayiny, 23.2, 124-130.
Shpak, L. O. (2014). Instytutsiyne rehulyuvannya rozvytku turystychno- rekreatsiynoho kompleksu, 5, 32-35.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.ukАвтори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).